לקראת חג המולד: גידול של 80% במשלוחי חבילות שי של מוצרי מזון ישראלי לעולם

התקופה שבין חג ההודיה וחג המולד היוותה מאז ומתמיד את אחד מהשיאים השנתיים בתחום משלוחי האקספרס מישראל לחו"ל. תקופה זו מעודדת מנהלים של חברות ועסקים בישראל, בעלי פעילות עסקית בחו"ל, לחזק את קשריהם העסקיים עם ספקיהם, לקוחותיהם ונציגויותיהם בחו"ל

TNT אקספרס ישראל מדווחת על גידול משמעותי בהיקפי המשלוחים בתקופה שלפני חג המולד. 80% מהמשלוחים הם של תיבות פרי הדר, 75% מהמשלוחים מיועדים לאירופה וארה"ב.

מדובר על גידול של 80% בהיקפי משלוחי האקספרס, בקרב חברות ישראליות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. חברת השילוח TNT אקספרס ישראל מדווחת כבר על הזמנות של אלפי מתנות שיישלחו השנה לחו"ל.

TNT אקספרס תשתף פעולה זו השנה השמינית ברציפות עם חברת חבילות השי הגדולה בישראל "מטעי בן עזר". לדברי אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, החבילות שנשלחות הינן בעלות "אופי ישראלי" וכוללות תיבות פרי הדר, חבילות ממתקים, יינות תוצרת ישראל וכרטיסי ברכה אישיים.

על פי הנתונים של TNT אקספרס ישראל, קרוב ל-80% מהמתנות שישלחו השנה מישראל לחו"ל כמתנות לחג המולד, יהיו תיבות התפוזים ופרי ההדר המסורתיות. בחברה מציינים כי בתקופה הזו של השנה נרשם גידול של כ-25% במספר ההזמנות לתיבות פרי הדר שנתפסות עדיין בעולם כמוצר המזוהה ביותר עם ישראל. היעדים העיקריים הינם אירופה וארה"ב אליהם מנותבות למעלה מ-75% מהחבילות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר