רשתות מגה פותחות שנה בשורת מבצעים במגוון החנויות שלה, ויוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי תחת הקונספט "כולם בוחרים ברשתות מגה", המאגד בתוכו את כל תתי-רשתות מגה כולל מגה באינטרנט. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ – SMG.
שי אלמוג, יו"ר אגף השיווק ברבוע הכחול, מציין: "זו הפעם הראשונה שבה אנו יוצאים בקמפיין המאחד את כל תתי הרשתות: מגה ומגה בעיר, מגה בול ומגה באינטרנט".
את הקמפיין החדש יובילו ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש, והוא ישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9 בעיתונות הארצית, רדיו ואינטרנט.
הקמפיין מציג כיצד רשתות מגה מספקות מענה למגוון הצרכים של המשפחה בישראל. כל אחת שלושת הנשים מייצגת צורך אחר של המשפחה: קניה גדולה לכל המשפחה במגה בול עם מגוון רחב של מוצרים במחירים זולים ביותר במערך מגה; קניות של מוצרים טריים ובשר איכותי ליד הבית במגה בעיר; וקניות של מוצרים המגיעים ישירות עד בית הלקוח וחוסכים זמן יקר במגה באינטרנט. המשותף לכל הנשים שבקמפיין הוא שכולן בוחרות ברשתות מגה.