נווה התבלין השלימה מהלך מיתוג מחדש

לוגו חדש לחברה במסגרת מהלכים שיווקים שביצעה לאחרונה: הרחבת המפעל ופיתוח מוצרים חדשים

חברת "נווה התבלין" (פועלת משנת 1990) המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות מיוחדות לתיבול, השלימה בימים אלה מהלך מיתוג מחדש לחברה הכולל לוגו חדש, וזאת במסגרת מהלכים שיווקים שביצעה לאחרונה – הרחבת המפעל ופיתוח קווי מוצרים חדשים.
היקף השקעה כולל בהרחבת המפעל והמיתוג: כ-500,000 ₪.

שלומי גניש, מנכ"ל "נווה התבלין", מציין כי הלוגו החדש כולל את שם החברה "נווה התבלין" והסלוגן – "בטעם ובריח" בצבעים בולטים של אדום, חום וירוק. כמו כן השקיעה החברה בתוויות חדשות למוצרים המציגות באותיות גדולות ובולטות את שם המוצר על האריזה.

בימים אלה משלימה החברה הרחבה של מפעל הייצור ורכישת ציוד מתקדם לשיפור מערך האריזה של המוצרים (בהיקף השקעה מוערך של כ- 350,000 ש"ח), המאפשר הגדלה משמעותית של כושר הייצור של המפעל.

מהלכים אלה יתמכו בקווי המוצרים החדשים שפיתחה החברה לאחרונה, הכוללים תערובות תיבול ייחודיות, תבלינים ותערובות מיוחדות באריזות מטחנה, תערובות חדשות לתיבול לאורז ועוד, שישווקו בשוק המוסדי ובשוק הפרטי.

"נווה התבלין" מנתניה מתמחה בפיתוח וייצור תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות, הכוללים 100% תבלין טהור ללא תוספות של חומרים משמרים, מונסודיום גלוטומט, כימיקלים ועוד.
המוצרים משווקים ברשתות השיווק, מעדניות ובתי טבע ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר