סופר סנטר גייסה את שרית וינו אלעד לקמפיין חדש

הקמפיין, בהשקעה של 600,000 דולר, שם דגש על הקרבה הגיאוגרפית של הסניפים ועל היחס האישי, באמצעות אינטרקציה בין וינו אלעד לבין עובדי סופר סנטר. סרטוני הפרסומת שמים דגש על ערך הטריות המאפיין את הרשת וחלק גדול מהסרטונים צולמו במחלקות המאפים, הירקות, מעדניות הבשר והגבינות

שרית וינו אלעד מובילה את הקמפיין החדש של סופר סנטר, תחת הסיסמה "סופר סנטר – הכי קרוב אלי".
הקמפיין, בהשקעה של 600,000 דולר, שם דגש על הקרבה הגיאוגרפית של הסניפים ועל היחס האישי, באמצעות אינטרקציה בין וינו אלעד לבין עובדי סופר סנטר. סרטוני הפרסומת שמים דגש על ערך הטריות המאפיין את הרשת וחלק גדול מהסרטונים צולמו במחלקות המאפים, הירקות, מעדניות הבשר והגבינות.

רות שטרית, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ, משרד הפרסום המבצע את הקמפיין, אומרת: "האסטרטגיה השיווקית שואבת משני מקורות עיקריים. מקור רציונלי – סופר סנטר היא רשת משלימה לקנייה העיקרית, שנועדה להשלים מוצרים שנשכחו, נגמרו או נצרכים טריים. ומקור אמוציונלי – בעוד שרשתות הדיסקאונט הגדולות מתאפיינות בגודל פיזי הגורר ניכור ומרחק מהלקוחות, עובדי הסניף השכונתי מבקשים להתקרב ללקוחותיהם, להקל עליהם בדברים הקטנים ובמקרים רבים אף מכירים אותם אישית. בחרנו בשחקנית שרית וינו אלעד להוביל את הקמפיין ולהשלים את תהליך המיתוג מחדש שעברה סופר סנטר".

דמותה של הפרזנטורית נבחרה כך שכל הסקטורים יוכלו להתחבר אליה: ללא חזות עדתית מובהקת, בעלת משפחה, אישה עובדת אבל לא קרייריסטית. וינו אלעד מגלמת בקמפיין אישה בשם אלא – קיצור של "אלא מה?". אלא היא אישה שיודעת בדיוק מה טוב לה, אף אחד לא יכול להגיד לה מה לקנות ואיפה. אלא מה קונה בסופר סנטר – אלא מה?!

וינו אלעד תוביל את הקמפיין במהלך השנתיים הקרובות לפחות, ובהדרגה ייחשפו גם בני משפחתה והרגלי הקנייה שלהם. הקמפיין עלה בשלב ראשון בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה.

קרדיטים:
משרד פרסום: שטרית מדיה גרופ
ניהול קריאייטיב: פיני מזרחי
תסריט: יזהר ארלב
ניהול קמפיין: אביטל גינסברג
בימוי והפקה: אייל גפן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר