קראפטס פודס ישראל, משווקת מותג הקפה הבינלאומי – ג'ייקובס (JACOBS) יוצאת בפעילות שיווקית מותגית, שעיקרה המשך חיזוק הבידול של ג'ייקובס כקפה פרימיום.
כחלק מהמהלך, האריזה המתומנת של ג'ייקובס עד כה שונתה כעת לצנצנת ומכסה בעלי זוויות ליטוש היהלום.
שינוי האריזה הנו מהלך בינלאומי של המותג. האריזה החדשה אמורה לשקף איכות ויוקרתיות של תכשיט מאבן יקרה, בהקבלה למוצר מובחר מתערובת ייחודית של פולי קפה, הנבחרים בקפדנות ומיוצרים בשיטות ייצור מתקדמות.
בחברה מוסיפים כי צורת היהלום של האריזה החדשה, מזכירה את גבישי הקפה המיובש בהקפאה, שכחלק מתהליך העיבוד מנותצים לשברים בעלי זוויות, המקנים להם מעין צורת יהלום, והמבדילים אותם מקפה אבקתי או מגורען.
ניר איצקוביץ', מנהל השיווק של קראפט פודס ישראל, אומר: "קפה ג'ייקובס הולך וקונה לו אחיזה רבה וגוברת בשוק הישראלי בכל שנה שעוברת, ומפגין צמיחה מרשימה לאורך שנים. כחלק מהרצון להמשיך ולבדל את ג'ייקובס ולאחר שנים בהן כלל עיצוב המוצר אלמנטים גרפיים של כתר, מסמלת הוספת מבנה היהלום הנוכחי את מיצובו של ג'ייקובס כקפה פרימיום וכיהלום שבכתר".
לצד שינוי האריזה שיתבטא גם באיחוד מגוון המוצרים תחת הצבע הירוק – המסמלים את הסטנדרט של ג'ייקובס, יציג המותג גם מיתוג מחדש וקמפיין, תחת הסיסמה: "ג'ייקובס, מחבר אנשים לקפה טוב".