קראפט פודס ישראל מרכזת הפצת מותגי החברה אצל דיפלומט וסיימן סם

קראפט פודס ישראל החלה בסדרת מהלכים במטרה לייעל את הפעילות בישראל, ולהעלות את המודעות למותג האב ולמותגי המזון המובילים שלו. קראפט פודס משווקת בישראל מותגי מזון במספר קטגוריות: קפה, עוגיות, שוקולד, פיצוחים, וגבינות שמנת

קראפט פודס ישראל החלה בסדרת מהלכים במטרה לייעל את הפעילות בישראל, ולהעלות את המודעות למותג האב ולמותגי המזון המובילים שלו.
קראפט פודס משווקת בישראל מותגי מזון במספר קטגוריות: קפה, עוגיות, שוקולד, פיצוחים, וגבינות שמנת.

החל מהחודש משלימה קראפט פודס את כינוס הפצת מותגיה ע"י שני מפיצים: חברת 'דיפלומט' תפיץ את מותגי הקפה ג'ייקובס ומקסוול, מותגי השוקולד טובלרון קוט ד'אור ומילקה, מותג הביסקוויטים ועוגיות LU, ומותגי הפיצוחים פלנטרס.
חברת סיימן סם. תפיץ קרקרים Ritz, עוגיות אוריאו וגבינת פילדלפיה.

כחלק מהמהלך האסטרטגי יחוברו מגוון מותגי החברה, אשר זוהו עד עתה כמותגים עצמאיים, לשם התאגיד והלוגו החדש של קראפט פודס. כמו כן יוצג  הלוגו בכל סרטוני הפרסום והתקשורת של מותגי החברה בישראל.

עפרה למפרט, מנהלת קראפט פודס ישראל, אומרת: "בשנים האחרונות פעלנו עם ארבעה מפיצים בישראל. המעבר לעבודה עם שני מפיצים יתרום לסינרגיה בין המותגים, יביא לידי ביטוי את עוצמת החברה, ויאפשר לתת מענה טוב יותר לדרישות הצרכן. שינוי זה יבוא לידי ביטוי לא רק ברמה הארגונית והתפעולית, אלא גם בשינוי השפה והפעילות התקשורתית, ובמגוון המוצרים איתם אנו פועלים בכלל הקטגוריות. כבר בחודש ינואר יוכלו הצרכנים ליהנות ממארז קפה ג'ייקובס ושוקולד קוט דאור".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר