מורן פלשנר (34), בוגרת תואר ראשון BA במדעי החברה ותואר שני MBA עם התמחות בפרסום ושיווק, מונתה לסמנכ"לית השיווק והפרסום ברשת מסעדות ההמבורגרים BBB, המונה 22 סניפים ברחבי הארץ.
מורן, בעלת רקע עשיר בתחום הפרסום והשיווק, החלה דרכה בחטיבת השיווק בפרטנר תקשורת, בהמשך מונתה למנהלת תחום בחטיבת השיווק של חברת פלאפון, ובתפקידה האחרון הייתה מנהלת השיווק והמדיה הדיגיטלית ביקב טפרברג 1870.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי רשת BBB, אומרת: "בחרנו במורן פלשנר על בסיס ראייה משותפת של החזון העסקי של הרשת, ובמטרה להשיג את היעדים האסטרטגיים שהצבנו לשנת 2015, לפיתוח והרחבת הרשת. מורן מביאה איתה מקצוענות, ניסיון רב והיכרות עמוקה עם עולם הפרסום והשיווק".
במסגרת תפקידה כסמנכ"לית השיווק תתמקד מורן פלשנר בבנייה וקידום האסטרטגיה השיווקית של הרשת, ניהול עולמות הניו מדיה, מינוף מועדון החברים של הרשת, ויצירת שיתופי פעולה ייחודים ואטרקטיביים ברשת. כל אלה תוך דגש על פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המאפיינים את פעילותה של הרשת".
צילום אסף לוי