אדם מונטיפיורי מתסיס את ענף היין בישראל: מייעץ, משווק וכותב

בפעילות נוספת שלו, אדם שותף בחברת 'חווית היין הישראלי' – עריכת סיורים מקצועיים, טעימות יין, הרצאות וסדנאות לקידום יין ישראלי ולחינוך בתחום היין

אדם מונטיפיורי מקדם יינות ישראליים בארץ ובעולם מעל 30 שנה, בהן מילא תפקידי ניהול, שיווק ויצוא ביקבי רמת הגולן ויקבי כרמל. הוא החל את עבודתו בתחום היין ביקבי רמת הגולן בבריטניה אי-אז בשנות ה- 80. בשנות ה- 90, כשכבר חי בישראל, אדם היה מנהל היצוא של רמת הגולן. בראשית המילניום הנוכחי עבר ליקבי כרמל ויתיר. תחילה כמנהל היצוא, בהמשך מנהל השיווק, ולבסוף מנהל המחלקה המקצועית ליין.  ב- 2010 היה אדם מעורב בהקמת יקב מונטיפיורי, כשבכל תקופות אלה הוא היה בחזית המאמצים לשווק את יינות ישראל ברחבי העולם.

אדם, רייצ'ל ודוד מונטיפיורי בתחרות אשכול הזהב
אדם וילדיו רייצ'ל ודוד מונטיפיורי בתחרות אשכול הזהב

אדם היה האחראי לחידושים בתעשיית היין, כמו המרכז לתרבות היין של יקבי כרמל בזיכרון יעקב, תחרות פרסי ירדן של יקב רמת הגולן, ו- Handcrafted Wines of Israel – הפעם הראשונה בה יקבים ישראליים עבדו יחד לקידום המותג ישראל. הוא גם ארגן את קורס הסומליירים הראשון בארץ.

אדם היה גם יו"ר יקב מונטיפיורי, ובספטמבר 2017 סיים את ההתקשרות עם היקב
אדם היה גם יו"ר יקב מונטיפיורי, ובספטמבר 2017 סיים את ההתקשרות עם היקב

בשנת 2016, לאחר 14 שנים ביקבי כרמל, עזב אדם את היקב ופתח בקריירה עצמאית כיועץ יין. מאז שימש גם כיו"ר יקב מונטיפיורי, ובספטמבר 2017 סיים את ההתקשרות עם היקב, והיום הוא מתרכז במתן מגוון שירותים בתחום היין. הראשון בהם הוא ייעוץ יין ליקבים בשיווק, יצוא ויח"צ מקצועי בארץ ובחו"ל. במהלך התקופה הקצרה פעל כיועץ יין, הספיק אדם מונטיפיורי לייעץ או להשלים פרויקטים עבור אחדים מהיקבים המובילים בארץ.

בפעילות נוספת שלו, אדם שותף בחברת 'חווית היין הישראלי' – עריכת סיורים מקצועיים, טעימות יין, הרצאות וסדנאות לקידום יין ישראלי ולחינוך בתחום היין. וגם בתחום שלנו הוא שולח את ידו ומחשבו, ככתב היין של ג'רוזלם פוסט מאז 2010. ככזה הוא מוערך על ידי קוראים חובבי יין רבים ברחבי העולם.

עוד על אדם מונטיפיורי ופעילותו באתר החדש שלו

http://adammontefiore.com/he

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר