אוכל ביתי ניר עציון מדווחת על גידול של 20% במכירות החברה לשוק המקצועי והמוסדי ב- 2008

חברת "אוכל ביתי ניר עציון" המתמחה במתן פתרונות איכותיים בתחום האוכל המוכן בשוק המוסדי והמקצועי, מדווחת על גידול של 20% בסיכום מכירות 2008, לעומת אשתקד.

העלייה העיקרית במכירות החברה נובעת מגידול שחל במכירת מוצרים חדשים ייעודיים לשוק המקצועי והמוסדי, פרי פיתוח "אוכל ביתי ניר עציון". מרבית המוצרים פותחו בהתאמה אישית כמענה לצרכים ייחודיים וספציפיים של לקוחות המגזר ובהתאמה לטרנד הבריאות העולמי. זאת, תוך הקפדה על ייצור בסטנדרטים הגבוהים ביותר הן מבחינת הטעם והן מבחינת הערכים התזונתיים.

המוצרים המבוקשים כוללים סדרת מנות צמחוניות, כגון ממולאים לסוגיהם, קישים, מאפי ירקות לסוגיהם, וסדרת ה"אנטיפסטי" דלת הקלוריות המכילה בטטה, חציל ופלפל קלוי, העשירים בויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.
כמו כן, ביקוש גבוה נרשם לסדרת המרקים שהשיקה השנה החברה, המבוססת על ירקות טריים.
בתחום הבשרי חידשה ניר עציון עם כנפיים אפויות ובשר טחון העשירים בחומצות אמינו הכרחיות כגון ברזל ו-12B.

מוצרים אלו כמו שאר מוצרי וארוחות אוכל ביתי ניר עציון, מיוצרים בהקפדה על שימוש ברכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, בתהליך המבטיח טעם ביתי איכותי, תוך שימוש בשמנים בריאותיים (קנולה וסויה) העשירים בחומצות שומן הכרחיות ובאומגה 3.

במקביל לפעילות פיתוח המוצרים החדשים, פעלה החברה בשנה האחרונה בכיוונים אסטרטגיים של חתימת הסכמי שיתופי פעולה חדשים ועל ידי כך הביאה להרחבת הפעילות עם רשתות בתי קפה, מסעדות ובתי מלון. צעד זה היווה גורם עיקרי בגידול במכירות, שכן המוצרים החדשים שפיתחה החברה, עונים באופן ישיר על צרכי קהלי היעד של אותם גופים.

"הגידול במכירות שהסתמן ב- 2008, הינו פועל יוצא של המאמץ התמידי שעושה "אוכל ביתי ניר עציון" להתאמת פתרונות ייעודיים למגוון לקוחותיה, מתוך למידה ממוקדת של צורכיהם ובהתאם לתחומי התמחותם", אומר עידו גולן, מנהל השיווק של "אוכל ביתי ניר עציון. "כמו כן, הפעילות שהובלנו להרחבת מצבת הלקוחות בתחום ההסעדה, המהווים היום נדבך מרכזי בלקוחותינו, היוותה צעד אסטרטגי חשוב שהוכיח את עצמו כגורם משמעותי ביותר בגידול במכירות".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה