אוכל בכנסים בינלאומיים – נובל מובילה בגדול

בכנס בריינשר של חברת התוכנה נובל המתקיים מדי שנה באופן מסורתי בסולט לייק סיטי במדינת יוטה, למדנו לא רק הרבה על מגמות בעולם המיחשוב והתוכנה, אלא גם שאוכל בכנס יכול להיות אחרת, אפילו כאשר מאכילים במשך שבוע 5,000 איש שתי ארוחות ביום – צהרים וערב, לצד אירועי ערב המוניים המתקיימים בשטחי מרכז הכנסים גדול הממדים של בירת המורמונים

אי אפשר להתכחש לכך: בדרך כלל, האוכל המוגש בכנסים, בארץ ובחו"ל כאחד, אינו מהליגה הלאומית של הגסטרונומיה. מקסימום בסדר. אין מה לעשות, ככה זה.

בכנס בריינשר של חברת התוכנה נובל המתקיים מדי שנה באופן מסורתי בסולט לייק סיטי במדינת יוטה, למדנו לא רק הרבה על מגמות בעולם המיחשוב והתוכנה, אלא גם שאוכל בכנס יכול להיות אחרת, אפילו כאשר מאכילים במשך שבוע 5,000 איש שתי ארוחות ביום – צהרים וערב, לצד אירועי ערב המוניים המתקיימים בשטחי מרכז הכנסים גדול הממדים של בירת המורמונים.

כדי להבין על מה מדובר, דגמנו עבורכם ארוחת בוקר וארוחת צהרים. השיטה פשוטה: בכניסה לאולם האוכל הענק מקבלים מגש עם סכו"ם המונח על מפית מודפסת ועליה תוכנית היום, ומכאן והלאה הכל חופשי במבחר ובכמויות. אכול כפי יכולתך אמיתי.

ארוחת בוקר: חביתות – עם ובלי גבינה צהובה, קדלי בשר אחר מטוגנים, פשטידת בשר, תפוחי אדמה, סלמון עם תוספותיו. במתוקים פנקייקים וופלים עם סירופים, ריבות וקצפת, יוגורטים ופירות. שימו לב: אין ירקות לשוחרי הויטמינים, אך יש פחיות מיצי ירקות לצד קפה רגיל, נטול קפאין, מבחר סוגי תה, מיצי תפוזים, תפוחים וחמוציות, לחמים, בייגלה חצוי להכנת טוסט, עמדת טוסטרים, עמדת רטבים ושדרוגים למנות, עוגות ומתוקים למיניהם.

עד כאן ארוחת בוקר, ומכאן ארוחת צהרים: נלך מתוך האולם אל הכניסה לפי הסדר בו רשמתי עבורכם את הפרטים. ובכן, עמדות מיצים, משקאות קלים וחלב. היכל פיצות אמריקאיות דשנות: קלאסית, עם נקניק, עם אננס ובשר מעושן. מרקים: עגבניות ובצל צרפתי. סלטים מוכנים: עגבניות ובצל, סלטי חסות, סלטים של בשר ופסטה. אך גם בר סלטים להרכבה עצמית: חסות ועלים, אפונים, גרגרי חומוס, חמוצים למיניהם, גבינה צהובה וביצה קשה מגוררות, קוביות שינקן, ופירות מעורבים – הולך עם הסלט בארה"ב.

נעבור למנות החמות: צלי בקר, קוביות תפ"א בתנור, דג סלמון ברוטב טריאקי, ירקות מבושלים. בדוכן ארוחת האקספרס: בשר בנוסח שווארמה לטעינה בלחמניות מוארכות, כריכים מוכנים, אגרולים. דוכן ארוחות מוזמנות מראש: ארוחות דיאטה למיניהן, אוכל כשר ליהודים, אוכל למוסלמים, אוכל להינדים – הזמנתם, קיבלתם.

מרכז המתוקים של נובל הוא חלומו של כל ילד וכל איש מחשבים (אותו דבר): קיר של צנצנות זכוכית עם כל דבר צבעוני, מתוק, ומזיק לשיניים ולבריאות; אך לא נראה שנושא הבריאות משפיע על הקהל הנוהר. וכמובן דוכני הקינוחים עם עוגות, עוגיות, מיני קרמים, ולוחות שוקולד עם אגוזים בשיטת "שבור וזלול". רק לקחת כמה שרוצים; אין גבול ואין הגבלה.
אין ספק שבאוכל, חברת נובל, כנס בריינשר ומרכז הכנסים בעיר יוטה, מנצחים בגדול.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר