אירני סחר בקמפיין למשקה TOPSHAPE: זה עם הויטמינים

הקמפיין יבוצע ע"י משרד הפרסום sabio והוא כולל פרסום על כ-400 תחנות אוטובוס בתל-אביב וגוש דן, שלטי חוצות על כביש איילון, קמפיין דיגיטל, טעימות ברחבי הארץ ופעילות משפענים ברשתות החברתיות. עיצוב וצילום sabio

חברת אירני סחר המייבאת את משקה הויטמינים האירופאי TOPSHAPE, יוצאת בקמפיין החדרה בהשקעה כספית מדווחת של כ- 850,000 ₪. הקמפיין יבוצע על ידי משרד הפרסום sabio, והוא כולל פרסום על כ– 400 תחנות אוטובוס בתל-אביב וגוש דן, שלטי חוצות על כביש איילון, קמפיין דיגיטל, טעימות ברחבי הארץ, ופעילות משפענים ברשתות החברתיות.

עיצוב וצילום sabio

יהונתן אירני, הבעלים של  אירני סחר העוסקת בייבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום, אומר: "בעקבות התגברות טרנד הבריאות בתחום  המזון ובדיקת שוק רחבה שנעשתה, החלטתנו  להשיק בישראל בשורה עם  משקה ויטמינים אשר לא קיים בארץ. מטרת הקמפיין ליצור חינוך שוק, מודעות, ועניין סביב המותג החדש. הקמפיין יוצא לאחר שסיימנו את הפצת המותג לרשתות מזון מובילות, קיוסקים ונקודות מכירה ברחבי הארץ".

צילום גאיה פלד

משקה הויטמינים TOPSHAPE שמכיל 19 קלוריות ל-100 מ"ל, מגיע בשלושה טעמים: תפוח, תפוז, ולימון-ליים, אינו מכיל חומרים משמרים, יש בו ויטמינים רבים כגון: C,D,B6,B12, חומצה פולית, ואינו נושא סימון אדום. TOPSHAPE משווק ישראל ברשתות מזון, ביניהן טיב טעם, טבע קסטל, עדן טבע, סופר יודה, ובפיצוציות ברחבי הארץ.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר