אנג'לו טרוקיה – יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל

אנג'לו טרוקיה מחליף את מוטי קרן המסיים את תפקידו לאחר שש שנים, ועובר לתפקיד ניהולי בכיר בקונצרן יוניליוור העולמי

יוניליוור ישראל הודיעה על מינויו של אנג'לו טרוקיה (Angelo Trocchia) ליו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל. אנג'לו טרוקיה, יוניליוור

טרוקיה מגיע לישראל מיוניליוור איטליה, בה מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים. יש לו ניסיון בינלאומי רב ערך, מקצועיות ומומחיות אותם צבר ב- 19 השנים בהן עובד בחברה.
בתפקידו האחרון היה סגן נשיא של פעילויות המזון הקפוא של יוניליוור באיטליה. קודם לכן מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים, ביניהם מנהל טכנולוגי שרשרת האספקה של גלידות אירופה בהולנד; מנהל הגלידות ומנהל מכירות "מחוץ לבית" ביוניליוור איטליה, ומנכ"ל יחידה עסקית – גלידות בצ'כיה/סלובקיה.

אנג'לו טרוקיה הוא בן 47, נשוי ואב לשתי בנות. יש לו MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת Stoa’/MIT (נאפולי, איטליה) ו-PhD בהנדסה אווירונאוטית מאוניברסיטת רומא.

טרוקיה, שייכנס לתפקידו בתחילת ינואר 2011, מחליף את מוטי קרן המסיים את תפקידו ועובר לתפקיד ניהולי בכיר בקונצרן יוניליוור העולמי.
קרן עובד בחברת יוניליוור (על גלגוליה השונים) כ- 20 שנה בהן שימש במגוון תפקידים בארץ ובחו"ל בתחומי השיווק, מכירות ושרשרת אספקה. במסגרת תפקידו כיו"ר ומנכ"ל החברה, הוביל קרן תהליכי שינוי אשר הביאו את החברה להישגים רבים. כמו כן הוביל קרן פרויקטים של יוניליוור ישראל בכל הנוגע לאחריות חברתית ובפרט קידום נושאים הקשורים באורח חיים בריא ותזונה נבונה.
בתפקידו החדש ינהל קרן אשכול מדינות מאזור מרכז מזרח אירופה הכולל בין השאר את צ'כיה והונגריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר