אסם מעלה קמפיין חדש לעוגות הבית במהדורת קיץ בהשקעה של כמיליון ₪

אסם מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת עוגות הבית בטעמי פירות במהדורה מיוחדת לקיץ. הקמפיין, תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית", הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם / BBDO בהשקעה של כמיליון ₪.

בקמפיין החדש מציגים מסך חצוי בו מצד אחד מופיעה בחורה צעירה אוכלת מפירות העונה במטבח הביתי שלה, ומהצד השני קונדיטור הבית של אסם. הבחורה מציעה לקונדיטור הבית פרי, כאשר לפתע המסך כולו מתמלא בפירות קיציים הנופלים לתוך קערת הקונדיטור ממנה הוא מוציא את עוגות הבית החדשות בטעמי הקיץ. ברקע הקריין מציג את שלושת הטעמים החדשים, ואומר "כי עוגות זה המומחיות שלנו מהבית".

סדרת העוגות החדשות הנה פרי פיתוח אסם, וייחודן בשילוב טעמים מפירות העונה, שהוביל ליצירת עוגות בטעמים מגוונים: "עוגת משמש פירורים" המאופיינת בטעם פרי מתקתק, "עוגת אפרסק פסיפלורה פירורים" המשלבת בין טעמו המתקתק של האפרסק וחמצמצות הפסיפלורה, ו"עוגת אגוזים שזיפים פירורים" עם ריבת שזיפים, שבשילוב האגוזים מעניקה לעוגה מרקם עשיר.

הקמפיין יימשך כשבועיים בערוצים 2, 10

קרדיטים:
אסם:
מנהלת השיווק של תחום המאפה: רונית ברמן.
מנהל מותג: תמיר רביץ.

גיתם/ BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג.
מנהל לקוחות: עדי כהן.
תקציבאית: מיכל רביב.
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה: מיכל דבורצקי.
פלנר: ניר אפרימי.
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט.
מנהל קריאטיב : ערן ברקן.
קופי: ניר פרח.
ארט: יגאל חזן.
מפיקה: מירב צור.









היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה