אסם משקיעה 20 מיליון ש"ח בפעילות חורף בתחום הקולינארי

תשיק 12 מוצרים, אתר אינטרנט: "בישולים", DVD לילדים וחוברת מתכונים. החטיבה הקולינארית תסיים את 2005 עם גידול של 8 אחוז במכירות ותגיע להיקף מכירות של מעל ל- 700 מיליון שקל

חברת אסם משקיעה 20 מיליון שקלים בפעילות החטיבה הקולינארית במהלך חודשי החורף. ההשקעה תופנה להשקת 12 מוצרים חדשים, ולמערך שיווק בהיקף רחב, שבמרכזו מגוון כלים של תוכן שיווקי: הפעלת אתר מתכונים באינטרנט, הפצת חוברת מתכונים, והפקת DVD לילדים תחת הכותרת "בישול זה Cool!".

בשנת 2005 גדלו מכירות אסם בתחום הקולינארי ב- 8%, והסתכמו בלמעלה מ- 700 מיליון שקלים. נתח השוק שלה בקטגוריות הקולינאריות בהן היא פעילה, צמח מ- 52 אחוז ל- 54 אחוז. ההשקעה הנוכחית נועדה להמשיך ולבסס את מעמדה של החטיבה הקולינארית של אסם כמובילת שוק, עם מוצרים חדשים, בקטגוריות המרקים, התבשילים, מנה חמה שקדי מרק וקרוטונים.

חודשי החורף, מנובמבר עד פברואר, מניבים כ- 40 אחוז מהמכירות השנתיות של החטיבה. חמש מתוך שמונה הקטגוריות בהן היא פעילה נחשבות "חורפיות" מובהקות: מרקי תיבול, מרקים, תבשילים, מנה חמה ושקדי מרק.

לדברי הרצל עוזר, מנכ"ל החטיבה הקולינארית של אסם, נשענים גל המוצרים החדש והפעילות בחורף הנוכחי בתחום התוכן השיווקי על מעמדה של אסם כעוגן מרכזי במטבח הישראלי.

"אסם משתלבת במגמות הבישול של השנתיים האחרונות, המתבטאות בפריחת תוכניות הבישול בטלוויזיה, סדנאות בישול וחנויות מתמחות, הלוקחות את תחום הבישול אל מקום של חוויה. המוצרים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי: קשה לחשוב על ארון המוצרים במטבח ללא ייצוג למוצרים של אסם, כשמעתה אסם היא גם חלק בלתי נפרד מעולם התוכן שנלווה לתחום זה", אומר עוזר.

אתר חדש ואינטראקטיבי למתכונים ותחום הבישול הביתי אתר בישולים, אותו משיקה אסם, הוא אתר מתכונים לתחום הבישול הביתי, המתאפיין בהיותי ידידותי ואינטראקטיבי, ומציע נוחיות שימוש והתאמה לטעם הישראלי. האתר יתעדכן מדי שבוע במתכונים חדשים, המותאמים לעונות השנה. לראשונה באינטרנט, יכול כל גולש לבנות ולהגדיר "מחברת מתכונים אישית", ולשמור בה מתכונים פרטיים בצד מתכונים מהאתר. ניתן לשתף מתכונים עם גולשים אחרים, לדרג מתכונים נבחרים ולבדוק מה המתכונים המועדפים על הגולשים בכלל. הצטרפות לרשימת תפוצה מאפשרת לקבל מדי שבוע את הכתבות והמתכונים השבועיים.

לדברי הרצל עוזר, משתלבת השקת האתר במגמה להפיכת הבישול ממטלה יומיומית לתחביב המלווה בתחושת הנאה וריגוש. מסע ההשקה של האתר יכלול הפצת חוברת מתכונים של השף בני סיידא יחד עם העיתונים מעריב, הארץ, לאשה, ועיתונות המגזר החרדי, וחלוקת גלויות מתכונים בנקודות המכירה. כל המתכונים המודפסים לקוחים מאתר "בישולים" – ומפנים את הציבור אל האינטרנט, על מנת ליהנות ממתכונים נוספים.

DVD לילדים: יצירה במטבח
אסם, בשיתוף עם הד ארצי, עומדת גם מאחורי הפקת DVD בישול לילדים בכיכובה של חנה לסלאו- "בישול זה Cool!". ה- DVD שהופק בהשקעה של חצי מיליון ש"ח, נועד לקרב את הילדים לחדוות היצירה שבבישול ולספק רעיונות לפעילות משפחתית מהנה בימים גשומים – סביב העשייה במטבח. הקלטת מלווה בחוברת מתכונים מגוונת המספקת טיפים וכללים לעבודה נכונה וזהירה של ילדים במטבח, ו- 20 מתכונים שילדים ייהנו להכין ויאהבו לאכול. אסם יוצאת במבצע עם רשת הריבוע הכחול בו יימכר ה- DVD ב – 14.90 שקל ( במקום 69.90 שקל) בקניית 5 ממוצרי אסם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר