אקרמן תשווק את קו היינות של יקב פסגות

יקב פסגות השוכן צפונית לירושלים, הוקם לפני 7שבע ע"י יעקב ונעמה ברג, היקב החל את דרכו כיקב גראז', וייצר בשנה הראשונה כ- 4,000 בקבוקים

חברת מ. אקרמן – יבואנית משקאות חריפים, יינות ובירה, תחל לשווק את היינות של יקב פסגות, שהנו היקב הישראלי הראשון המשווק ע"י החברה לאחר הפסקה של מספר שנים בשיווק יינות.

אקרמן הינה היבואנית הבלעדית של 60 מותגי אלכוהול, יין ובירה מהגדולים בעולם, ביניהם "גרייגוס", "פינלנדיה", "ג'ק דניאלס", "בקרדי", "בומביי ספייר", "דרמבוי", "דיוארס" "סאוטרן קומפורט", "גרנד מרניה".

אסתי אקרמן, מנכ"ל משותף של " אקרמן", אומרת" "בחנו זמן רב שיתוף פעולה עם יקב ישראלי ייחודי, בעל קו יינות איכותיים מן השורה הראשונה, אשר ישתלב עם עולם הפרימיום וסל המותגים הבינלאומיים המיובאים ומשווקים ע"י החברה, ובחרנו בפסגות".

יעקב ברג, מנכ"ל יקב פסגות, אומר: "החיבור עם חברת "אקרמן" הינו ללא ספק שלב חשוב ומשמעותי בתהליך הצמיחה והגידול של היקב. ברצוננו להרחיב את מספר נקודות המכירה אליהן הגענו עד כה. החיבור לחברת אקרמן יביא ערך מוסף של נגישות היין של פסגות לאלפי נקודות בארץ".

יקב פסגות השוכן צפונית לירושלים, הוקם לפני 7שבע ע"י יעקב ונעמה ברג, היקב החל את דרכו כיקב גראז', וייצר בשנה הראשונה כ- 4,000 בקבוקים.
היום מייצר יקב פסגות כ- 100,000 בקבוקים בשנה, כשחלק ניכר מהיינות מופנים לייצוא. כרמי היקב נטועים על טרסות גיר עתיקות בגובה 900 מטר מעל פני הים בצפון הרי ירושלים. לאחרונה חנך היקב מרכז מבקרים הצופה אל הנוף המרהיב.
קו היינות של יקב פסגות כולל: פסגות אדום, פסגות קברנה סוביניון, פסגות מרלו, פסגות קברנה פרנק, פסגות פרת, פסגות קברנה סוביניון מכרם יחידני, פסגות שרדונה וויונייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר