אתר אינטרנט חדש ליקב צובה

האתר הוא חלק ממהלך המיתוג החדש שהיקב עבר בחצי שנה האחרונה, שכלל בין השאר לוגו חדש, תוויות חדשות על הבקבוקים, השקה של בציר 2006 – הבציר השני של היקב- שנערכה בחודש יולי האחרון ובה הוצגו 9 יינות חדשים של היקב, וכן קטלוג יינות חדש

יקב צובה מעלה אתר אינטרנט חדש וממותג: www.tzubawinery.co.il.

האתר הוא חלק ממהלך המיתוג החדש שהיקב עבר בחצי שנה האחרונה, שכלל בין השאר לוגו חדש, תוויות חדשות על הבקבוקים, השקה של בציר 2006 – הבציר השני של היקב- שנערכה בחודש יולי האחרון ובה הוצגו  9 יינות חדשים של היקב, וכן קטלוג יינות חדש.

באתר החדש מידע על היקב, הכרמים, צוות היקב, הפרסים בהם זכה, ההיסטוריה של היקב והטרואר באזור, גלרית תמונות, עדכוני חדשות על הנעשה ביקב, מאמרים מקצועיים בתחום היין, ביקורות מבקרי יין על יינות היקב ועוד.

יקב צובה הוקם בשנת 2005 בניהולו של מוטי צמיר. בקיץ 2007, נכנסו ליקב איתן גרין כמנכ"ל ופול דאב כיינן.
כרמי צובה ניטעו משנת 1996, מרלו, קברנה, שרדונה ופטיט ורדו ומניבים כבר משנת 2000. הכרמים משתרעים על שטח כולל של 255 דונם של אדמת טרה-רוסה, בין סלעים וטרסות.
15 הזנים ביקב הם: קברנה סובניון, מרלו, שרדונה, סאנג'ובזה, שיראז, גרנאז, ויונייה, סוביניון בלאן, סמיון, פורט, סירה, פינו נואר, נביולו, פטיט ורדו ומלבק. היינות מסווגים לארבע סדרות: סדרת הפרמיום "המצודה", סדרת האיכות "תל צובה" ובה יינות שהתיישנו שנה לפחות בחביות עץ אלון מהזנים קברנה סוביניון, מרלו, שירז, שרדונה וויוניה, סדרת "המעיין", הסדרה היומיומית הכוללת את יינות הבלנד-בלמונט אדום ולבן-יינות נגישים קלילים ופירותיים, ויינות קינוח – קינוח לבן וקינוח אדום בסגנון פורט.

www.tzubawinery.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר