אתר אינטרנט מחודש ליקב דלתון עם בלוגים של אלכס הרוני ונעמה מועלם

בבלוג של אלכס מופיעים סיוריו של אלכס ברחבי העולם ורשמיו מתערוכות, אירועים, טעימות יין, תחרויות יין מקצועיות, הגיגים על עולם היין, סוגי היין, התאמת סוג היין לאירוע

עלה לאוויר אתר האינטרנט המחודש של יקב דלתון, בו מככבים הבלוגים של אלכס הרוני (מבעלי היקב) ונעמה מועלם (ייננית היקב).
כתובת האתר:  www.dalton-winery.co.il

בבלוג של אלכס מופיעים סיוריו של אלכס ברחבי העולם ורשמיו מתערוכות, אירועים, טעימות יין, תחרויות יין מקצועיות, הגיגים על עולם היין, סוגי היין, התאמת סוג היין לאירוע.
בבלוג שלה מספרת נעמה על טעימות ותחרויות יין, סוגי הענבים ותקופת הבשלתם, וכיצד ניתן לשלב את היקב במסלול טיול בצפון.

באתר מידע רב על יקב דלתון, היינות המיוצרים בו, הביקורים ביקב, השקת יינות חדשים והסיפור מאחורי כל יין. באתר אף ניתן למצוא מידע על תפוצת יינות היקב בעולם, מועדון חברים פעיל וקישורים רלוונטיים רבים לעולם היין.
האתר עוצב על ידי חברת Pixel Delight.

אלכס הרוני אומר: "רציתי לבנות אתר שמשלב את הפן האישי ואת הרגשות של האנשים המעורבים. האתר מהווה צרוף של אתר תדמיתי קלאסי של חברה, ומבט אישי מאחורי הקלעים המבטא את החוויות שעובר הצוות".

יקב דלתון נוסד ב-1995 כיקב בבעלות משפחתית, מראשוני היקבים אשר קמו באזור מרום הגליל. הטרואר ובית הגידול המקומי נחשב למיקום מצטיין בישראל לגידול גפנים.
יקב דלתון מייצר מגוון יינות, כגון קברנה, מרלו, שיראז, שרדונה, סוביניון בלאן, ונוספים. הייננות נעשית בסגנון העולם החדש, עם נטייה לעתים לסגנון העולם הישן.

www.dalton-winery.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר