אתר יין חדש ביוזמת בורדו-ישראל: מרכז היין הישראלי

השותפים בבורדו-ישראל ויזמי האתר, אסף עם-עד ועזר ונונו, אומרים כי מטרת האתר היא ליצור קשר בלתי אמצעי בין יקבים, מרכזי מבקרים, חנויות ולקוחות . לקרב את היין לכולם, לדבר בגובה העיניים ובפשטות, ובתוך כך להעביר מסר ברור שצריך לשתות יין

אתר יין חדש עלה לאחרונה לאוויר ביוזמת חברת בורדו-ישראל: מרכז היין הישראלי – www.wines.org.il.

האתר מספק קטלוג יינות ישראל ומדריך ליקבים בישראל, כשהוא עוסק כולו בענף היין הישראלי, עם רשימות של מרכזי מבקרים, יקבים, יינות ישראלים ונקודות המכירה שלהם. באתר יופיעו גם תשובות לשאלות נפוצות הקשורות ברכישת יינות ישראלים ומושגים בסיסיים על יין,בשפה ברורה ופשוטה.

השותפים בבורדו-ישראל ויזמי האתר, אסף עם-עד ועזר ונונו, אומרים כי מטרת האתר היא ליצור קשר בלתי אמצעי בין יקבים, מרכזי מבקרים, חנויות ולקוחות . לקרב את היין לכולם, לדבר בגובה העיניים ובפשטות, ובתוך כך להעביר מסר ברור שצריך לשתות יין.

הרעיון להקמת האתר בא מפעילות בורדו -ישראל בקידום מכירות של יין ישראלי. "מתוך פעילויות השטח הרבות זיהינו צורך הולך וגובר להיכרות נעימה, פשוטה ומקרבת יותר ליין הישראלי, אומרים עם-עד וונונו. "יש כל כך הרבה יינות על המדף, ולא תמיד מצליחים להבין מה של מי, או איך לבחור, או מה מומלץ. מכאן בא הרעיון של האתר".

www.wines.org.il
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר