בוחרים ביין: יריד יינות ישראל יתקיים ביום הבחירות בת"א

עדי אבישר, מו"ל "יין וגורמה", אומר כי היריד יציע לחובבי היין ולמבקרים עולם קסום ומגוון של יינות ישראל, החל מיקבי בוטיק קטנים, דרך יקבי אמצע הדרך, ועד היקבים הגדולים והמובילים בישראל

יריד יינות ישראל יערך השנה ביום הבחירות וביום שאחריו, ויהיה בסימן "טעם וקנה" לקראת הפסח.

היריד יערך בימים ג'-ד' 28-29 במרץ (יום ג' הוא יום הבחירות ושבתון כללי), במרכז לימודי ישראל יפה, שד' רוקח 80, גני יהושע, פארק הירקון בתל אביב.
שעות היריד ביום הבחירות: 14.00 עד 23.00, וביום רביעי שאחריו מ- 17.00 עד 23.00.

מארגני היריד, מגזין "יין וגורמה', הודיעו כי החליטו להעביר את היריד למקום החדש על מנת לקיימו במקום מקורה ועם תנאי חנייה מעולים. כמו כן מקווים המארגנים כי לרגל יום השבתון בתאריך 28/3 יגיעו אלפי חובבי יין לטעום ולרכוש יינות.

בסמוך לאתר היריד יש מגרש חנייה נוח וקרוב עם מעל ל- 600 מקומות חנייה, דבר שיקל על המבקרים לשאת את בקבוקי היין הנרכשים לרכב. (החניה בתשלום – 20 ₪, ו- 10 ₪ לתושבי ת"א).

עדי אבישר, מו"ל "יין וגורמה", אומר כי יריד יינות ישראל יציע לחובבי היין ולמבקרים עולם קסום ומגוון של יינות ישראל, החל מיקבי בוטיק קטנים, דרך יקבי אמצע הדרך, ועד היקבים הגדולים והמובילים בישראל.

מארגני היריד גם יזמו, ביחד עם חברת אל-על מבצע מיוחד לנוסעי מחלקות העסקים והראשונה בטיסות הנכנסות לישראל במהלך חודש מרץ. במבצע זה יזכו אלפי נוסעים בכרטיסי הנחה מיוחדים ליריד, וגם יקבלו מוסף יין מיוחד שמערכת יין וגורמה מפיצה לקראת היריד.

מחיר כרטיס 48 ₪ לאדם.
מחיר כרטיס לחברי מועדון לקוחות 'בציר' של יקבי רמת הגולן: 38 ₪ לאדם. כמו כן יכולים חברי מועדון בציר לרכוש כרטיס נוסף ב- 38 ₪ .
כרטיסים בקופה בערב היריד.

לפרטים נוספים:
מגזין יין וגורמה, 1-700-504-404

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר