בונז'ור חנכה את מפעלה החדש בקרית גת בהשקעה של למעלה מ- 50 מיליון שקלים ותעסוקה לכ-200 עובדים

המפעל הוקם על שטח של 25 דונם. מבנה המפעל, המשתרע של שטח של 10,000 מ"ר, כולל מרכז לוגיסטי (-18) אשר משתרע על שטח של 1500 מ"ר

חברת בונז'ור, מהמובילות בישראל בתחום המאפים, חנכה את מפעלה החדש באזור התעשייה החדש של קריית גת; הנחשב למפעל הגדול והמודרני ביותר בישראל בתחום המאפים קפוא/טרי. המפעל, שהוקם בהשקעה כוללת של למעלה מ- 50 מיליון שקלים, נהנה ממעמד של מפעל מאושר ויעסיק כ-200 עובדים ביצור ובלוגיסטיקה.

המפעל החדש, הינו העתקה ואיחוד של שני מפעלי החברה, בראשון לציון וביבנה, והוא מצויד במערכי יצור חדשניים ליצור בצקים מסוגים שונים וליצור לחמים. בנוסף, הוקם במפעל מחסן לוגיסטי חדש ומשוכלל, הנותן פתרון מלא ואיכותי לשרשרת ההקפאה.

מנכ"ל בונז'ור, רביב ברוקמאייר, אמר: "המעבר למפעל החדש מציב את בונז'ור בחוד החנית של שוק המאפים בישראל בהיבטי איכות, חדשנות ובטיחות. קווי היצור המודרניים, ציוד האריזה והמערך הלוגיסטי החדשני, יעניקו לנו ערך מוסף גבוה בשוק בו אנו פועלים הן כלפי הקמעונאים והן כלפי הצרכנים ויבסס את מעמדנו כמובילים".

המפעל הוקם על שטח של 25 דונם. מבנה המפעל, המשתרע של שטח של 10,000 מ"ר, כולל מרכז לוגיסטי (-18) אשר משתרע על שטח של 1500 מ"ר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר