בונז'ור נכנסת לראשונה לשוק המזון המקצועי

בונז'ור, אשר תשווק את מוצריה באמצעות נסטלה פוד סרוויס, החטיבה המקצועית של חברת אסם, צפויה להכפיל את היקף מכירותיה בעקבות המהלך

כשנה אחרי שנרכשה ע"י קבוצת אסם נכנסת בונז'ור לשוק המזון המקצועי, ובפעם הראשונה תציע באמצעות נסטלה פוד סרוויס, החטיבה המקצועית של קבוצת אסם, מוצרי מאפה קפואים לשוק המקצועי הכולל מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, רשתות קייטרינג ועוד.

בונז'ור מייצרת מגוון רחב של מוצרים המיועדים לאפיה במקום ואשר נמכרים בכ- 900 נקודות שונות בפריסה ארצית. בעקבות שיתוף הפעולה עם נסטלה פוד סרוויס, תציע בונז'ור לשוק המקצועי מאפים קפואים משלושה סוגים עיקריים:
• לחמים שונים: לחמניות במגוון רחב של טעמים, ג'בטות, בגטים, פוקצ'ות ועוד.
• מוצרי שמרים: הכוללים מאפים אישים מתוקים ומלוחים לצד עוגות איכותיות ומוצרי שמרים המיועדים לקטגוריית Togo.
• מוצרי עלים: בורקסים מסוגים שונים.

את כל מוצרי המאפה יוכל כל לקוח לאפות במקום על-פי צרכיו וכך להציע לקהל הסועדים מוצרי מאפה חמים וטריים שנאפו זה עתה.

מנכ"ל בונז'ור, שלמה ברק, רואה בשוק המקצועי זרוע אסטרטגית להרחבת פעילות החברה. לדבריו: "שיתוף הפעולה עם נסטלה פוד סרוויס הנו מהלך אסטרטגי ראשון במעלה ועתיד לתרום לצמיחה משמעותית בהכנסות החברה במהלך 3 השנים הקרובות".

לדברי איציק צאיג, מנכ"ל אסם סחר: "נסטלה פוד סרוויס הינה הגוף המוביל בשוק המקצועי, הן מבחינת עומק פעילותה והן מבחינת סל המוצרים הרחב שהיא מציעה ללקוחותיה. החבירה של בונז'ור, שהיא חברה בעלת אוריינטציה קמעונאית, לנסטלה פוד סרוויס יפתח בפניה אפיק צמיחה נוסף באחד השווקים הצומחים ביותר בתחום המזון".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר