"בטר אנד דיפרנט" השלימה רכישה, שיפוץ וחידוש של מפעל "תירפז" במגדל העמק

רבית הסכום הושקעו לפני כשנה ברכישת המפעל מכונס נכסים (לאחר שפשט את הרגל), ועתה הושלמו שיפוצו וחידושו, תוך שינוי תהליך הייצור מסולר לגז במטרה לשמור על איכות הסביבה

חברת B&D – בטר אנד דיפרנט, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון טבעיים משנת 1984 (בבעלות משה ושמחה באש), השלימה השקעה מדווחת של 6.5 מיליון ש"ח ברכישה, שיפוץ וחידוש מפעל "תירפז" במגדל העמק, אשר ייצר קורנפלקס ופצפוצי אורז, ומשתרע על 3 דונם, בהם 1,600 מ"ר בנוי.
.מרבית הסכום הושקעו לפני כשנה ברכישת המפעל מכונס נכסים (לאחר שפשט את הרגל), ועתה הושלמו שיפוצו וחידושו, תוך שינוי תהליך הייצור מסולר לגז, במטרה לשמור על איכות הסביבה. 

צביקה באש, מנכ"ל "בטר אנד דיפרנט", מציין כי החברה תמשיך לייצר ולשווק את מוצרי הקורנפלקס ופצפוצי האורז האיכותיים של "תירפז", המיוצרים מ- 100% אורז ותירס, ללא כל תוספות, בשיטה מסורתית השומרת על הערכים התזונתיים של חומרי הגלם.

המוצרים ישווקו תחת המותג B&D – בטר אנד דיפרנט, והם כוללים בין השאר פצפוצי אורז ללא סוכר, פצפוצי אורז מאורז מלא, קורנפלקס בטעמים שונים – כולם עשויים מ-100% תירס או אורז. כמו כן, החברה מתכננת להשיק בקרוב גם פיתוח של סדרת מוצרי קורנפלקס חדשה המיוצרת מקינואה.

בבעלות "בטר אנד דיפרנט" גם שני מפעלים במישור אדומים, בשטח כולל של 10 דונם המייצרים מבחר של מוצרי מזון טבעיים, ובהם דייסות לתינוק, טחינות, ממרחים (חרובים, בוטנים, שקדים ועוד), תרכיזים של פירות שונים, פריכיות אורז. החברה מעסיקה 100 עובדים בשלושת מפעליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר