בית היין קיבוץ מעברות חוגג עם יקבי רמת הגולן

חגיגות הצגת הגולן גאמיי נובו 2006 ושל המוסקטו 2006 – שנחנך אך לפני שבועיים, הן בהחלט סיבה מספיק טובה לחגיגה, כפי שיקבי רמת הגולן יודעים כמו תמיד גם למנף אותה בהיבט השיווקי עד תום

בשיחת אגב גונבה שמועה לאוזני, על אירוע מושקע במיוחד אה-לה יקבי רמת הגולן, שמתקיים ביום חמישי (אמש) בבית היין שבקיבוץ מעברות.

חגיגות הצגת הגולן גאמיי נובו 2006 ושל המוסקטו 2006 – שנחנך אך לפני שבועיים, הן בהחלט סיבה מספיק טובה לחגיגה, כפי שיקבי רמת הגולן יודעים כמו תמיד גם למנף אותה בהיבט השיווקי עד תום.

מזג האוויר הנעים של היה רקע אקלימי מתאים ביותר לחגיגה על המדשאה של בית היין במעברות, שם הוקם אוהל מקורה מרהיב בצבע לבן עם תאורת גן צהבהבה ותנורי גז לחימום, כשעל המדשאה המוריקה וההזמנה מאירת הפנים של ברוך וולף, איש בית היין, הוקמו מספר עמדות דוכני אוכל – כולן בתשלום, שכללו סושי, קפה ותה, טורטיות ממולאות, גבינות משק יעקובס, ותבשילי קדירה בפוייקה.

את הערב הנעימה במוסיקת רקע להקה בשם "להקת כחול", עם זמרים ונגנים על הבימה. גולת הכותרת של המסיבה במתחם שהפך כולו למגרש של כייף, חוויה ובילוי, הייתה עמדת ההטעמה של יקבי רמת הגולן. כאן הוטעמו ללא תשלום הסוביניון בלאן 2005, הקברנה סוביניון 2004, וכמובן כוכבי הערב: המוסקטו 2006 והגולן גאמיי נובו 2006 בהצגה ראשונה אחרי ערב הבוז'ולה הכלל עולמי בלילה הקודם.

בחנות היין, שהמתה אף היא קהל רב, הוצעו יינות של יקבי רמת הגולן במחירים מיוחדים לערב האירוע, ובמסעדה כבר ישבו וסעדו את ליבם אורחים רבים, ועל מספר שולחנות ריקים התנוסס שלט "שמור".

קהל של אנשים יפים, מן הסתם גם חובבי יין, מילא את המדשאה של בית היין. אין ספק שברוך וולף, איש בית היין מעברות, ומנהלי השיווק של יקבי רמת הגולן, יצרו מיזם משותף ונכון, שזכה לקהל רב במזג אוויר מצוין, וההצלחה של ערב שכזה היא נגזרת מובנת מאליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר