בית הספר "בישולים" נרתם לעזרה לקהילת המסעדנים ועובדי הענף

בית הספר הגבוה לקולינריה יוזם תוכניות קולינריות כלכליות, ומעניק יעוץ קולינרי גבוה ובהתנדבות למסעדנים ולעוסקים בענף בימי המיתון

לאור התופעה ההולכת ומתרחבת של סגירת מוסדות קולינריים בזה אחר זה, וכמוסד שהוא אחת מאבני היסוד של עולם הקולינריה בישראל המכשיר עתודה של טבחים וקונדיטוריה, רואה עצמו בית הספר "בישולים" על כל צוותו מחויב להתגייס לעזרת הענף.

הסגל הבכיר של "בישולים": השף מאיר דנון כמנהל מקצועי, השף/קונדיטור ערן שוורצברד מנהל מגמת פטיסרי/אפייה, וביוזמתו של יגאל כליפא, מנכ"ל ובעלים של "בישולים", פיתחו מתוך ניסיונם הרב תוכנית לייעוץ קולינרי לימים הקשים בהם שרוי הענף, ומתוך רצון לסייע לעסקי המזון לשרוד במציאות החדשה.

אומר השף מאיר דנון, המנהל המקצועי של בישולים: "המומחים שלנו יבחנו את העסק על כל היבטיו השונים תוך שימת דגש על התחום הקולינרי. תפריט המסעדה ומוצריו, יתרגמו זאת לעלויות רכש, ומניתוח הנתונים נפתח תפריט חדש תוך צמצום עלויות של עד 30%, ובמקרים מסוימים אף יותר.כל זאת תוך שיפור ורענון התפריט מבחינה קולינרית. כך יוכלו מסעדות להקטין עלויות ייצור תוך שהן מגדילות את האטרקטיביות שלהן על ידי השקת תפריט חדש מסוגנן ובמחירים סבירים. כך גם יוכלו להינצל עובדים רבים בענף, שסכנת פיטורים מרחפת מעל ראשם".

השף מאיר דנון הוביל במשך שנים מסעדות בצרפת ובבלגיה, וחווה על בשרו ימים לא קלים בהיבט הכלכלי של אירופה עם כניסת היורו. דנון אומר כי הוא ניצח תמיד את תקופת המשבר במסעדות אותן הוביל דרך פיתוח תוכניות חירום קולינריות ששירתו את המצב השורר, תוך שהוא מקפיד על ריגוש הלקוחות ורענון של התפריט.

בית הספר מציע גם את כיתות הלימוד במרכז על מנת להכשיר את עובדי המטבחים בשיטות עבודה חדשניות שמאפשרות חיסכון משמעותי לכל מחלקות המטבח. את תפריט המסעדה יפתח צוות השפים המוביל בבית הספר בשיתוף פעולה מלא עם השף/הקונדיטור המובילים את העסק.

התוכנית בת שלושה שלבים מהירים:
• הכרת התפריט והמוצרים הנרכשים ותרגומם לעלויות על פי נתוני העסק.
• הכשרת צוות המטבח לעבודה חדשנית, חסכנית ויעילה.
• פיתוח תפריט וטעימות בשילוב השף/קונדיטור המוביל.

התוכנית אישית ומותאמת בפרטיות.
למבקשים להצטרף:
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר