בית הספר דנון: עכשיו גם מחלקת הדרכה לעסקים

תכניות הכשרה לפי מידה למגוון עסקים בענף המזון והאירוח

"דנון- בית הספר למצוינות קולינרית" פותח מחלקת הדרכה לעסקים, שתפעל במסגרת היחידה ללימודי המשך של בית הספר. היחידה מציעה תכניות הכשרה לפי מידה למגוון עסקים בענף המזון והאירוח. המחלקה העסקית בדנון מעניקה פתרונות הדרכתיים ממוקדים לעסקי מזון, בין אם על ידי פיתוח תכנים קולינריים ובין אם על ידי הכשרות ממוקדות לצוותי המטבח ברמות השונות. מסלולי ההכשרה מפותחים במשותף עם העסק ומאפשרים להתאים את התכנים במדויק לארגון ולצרכיו:

סדנאות ממוקדות נושא כמו ארוחות בוקר, חטיפים, מטבח טבעוני
סדנאות ממוקדות נושא כמו ארוחות בוקר, חטיפים, מטבח טבעוני

השתלמויות לטבחים ולצוותים מקצועיים – הכשרה טכנית ברמות שונות לצוותים ברמת מיומנות משתנה. סדנאות ממוקדות נושא כמו ארוחות בוקר, חטיפים, מטבח טבעוני. פעילות נוספת: מו"פ – אימון מקצועי לפיתוח עתודה קולינרית ולעידוד יצירתיות.

הכשרת לקוחות וזכיינים – פיתוח הדרכות מבוססות מוצר. שירות ותמיכה קולינריים היקפיים ללקוחות גדולים ולרשתות.

פיתוח צוותי מכירה – מיועד ליצרנים ומשווקי מזון המעוניינים להטמיע יישומים שונים של המוצר בצוותי המכירה. השתלמות זאת מעניקה לסוכני המכירות הבנה טובה יותר של המוצרים אותם הם משווקים, ומאפשרת להם להבין ולהציע יישומים בתחומים שונים.

מסלולי לימוד והכשרה מתקדמת לאנשי מקצוע בתחומי הבישול, הקונדיטוריה והאפייה
מסלולי לימוד והכשרה מתקדמת לאנשי מקצוע בתחומי הבישול, הקונדיטוריה והאפייה

היחידה ללימודי המשך של בית הספר, מציעה מגוון מסלולי לימוד והכשרה מתקדמת לאנשי מקצוע בתחומי הבישול, הקונדיטוריה והאפייה, אשר מעוניינים להתעדכן בשיטות עבודה ומגמות עדכניות. הקורסים ביחידה מועברים על ידי סגל בית הספר ואנשי הכשרה מהארץ ומחו"ל.

דנון – בית הספר למקצועות הקולינריה, היחידה ללימודי המשך המחלקה העסקית. רחוב התערוכה 3, נמל תל אביב. 03-7571555

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר