במכללת השף הסתיים קורס קצבים בשיתוף רשת שופרסל

מכללת השף ללימודי טבחות, קונדיטוריה ועיצוב אירועים, קיימה בסניף נתניה במשך שלושה חודשים קורס קצבות לעובדי הקצביות של רשת שופרסל מכל רחבי הארץ

מכללת השף ללימודי טבחות, קונדיטוריה ועיצוב אירועים, קיימה בסניף נתניה במשך שלושה חודשים קורס קצבות לעובדי הקצביות של רשת שופרסל מכל רחבי הארץ.

זהו המחזור השני של קורס קצבים ייעודי לעובדי הקצביות בשופרסל שמתקיים בסדנאות הלימוד של מכללת השף בנתניה תחת ניצוחו של הף חיים כהן.
לטקס הסיום הכינו הסטודנטים המסיימים מגוון מנות מתוך התפריט שערך שף חיים כהן, הנחשב למומחה בתחום הוראת הבשר. 
המזנון כלל תפריט עשיר ומגוון של עשרות מנות המבוססות על בשר ומאכלי עמים, כמו צלעות כבש ממולאות, רוליות בקר "הפתעה", אומצת בקר "אסטרהזי", ברווז פקין, אוסובוקו, טבעות פילה, גולש עגל בלנקט.

קורס הקצבים מתקיים מספר פעמים בשנה לעובדי הקצבייה של רשת שופרסל המגיעים מכל חלקי הארץ. הקורס לא מתמקד רק בעולם הקצבות, אלא בעולם הקולינריה מכל זוויותיו. הקורס נחלק לחלק עיוני וחלק מעשי. בין הנושאים בחלק העיוני: נאמני תברואה ועזרה ראשונה. במסגרת החלק המעשי מתמחים הסטודנטים בהכנת מנות המבוססות על עופות ועל מגוון בשרים.

הלימוד מקנה לעובדי הקצביות מיומנויות קולינריות שבסופו של דבר ישתלמו ללקוח שמגיע לקנות בשר בקצביות השופרסל. הלקוח יזכה לטיפים מהקצב הפרטי שלו, לשדרוג המנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר