בנק צרפתי מקדם קניית יינות ויקבים בצרפת בקרב עשירי אסיה

הבנק הצרפתי BNP Paribas מטיף לעשירי אסיה חינוך ליינות ולחיים הטובים. המכירה הרכה מתחילה עם טעימת יינות, ויכולה להימשך בביקור בשאטו המייצר יין בצרפת, בו האורחים מוכתרים כטועמי יין לפני סיבוב בכרמים וביקב, לרכישת יינות

הבנק הצרפתי BNP Paribas מטיף לעשירי אסיה חינוך ליינות ולחיים הטובים.
המכירה הרכה מתחילה עם טעימת יינות, ויכולה להימשך בביקור בשאטו המייצר יין בצרפת, בו האורחים מוכתרים כטועמי יין לפני סיבוב בכרמים וביקב, לרכישת יינות.

זוהי הדרך של זרוע הבנקאות הפרטית הצומחת במהירות של הבנק לשכנע את עשירי אסיה לקנות יינות צרפתיים, יקבים , וארמונות שלמים – וכמובן גם לנהל את כספם אצלו.

יקב טיפוסי בשטח 17 הקטר המייצר 80,000 של בורדו מסורתי בשנה, נמכר סביב 1.2 מיליון יורו כיום, בעוד נחלה של 30 הקטר ליד ברג'רק, המייצרת 250,000 בקבוקים, יכולה לקבל עד 5 מיליון יורו בתמורה למכירתה.

BNP Paribas מזמין בעלי הון מהונג קונג והאזור להתחיל עם השקעה מינימלית של 300,000 יורו ברכישת מרתף יין פרטי של כ- 150 בקבוקים מאוחסנים בצרפת.
יינות כוכבים יכולים להפיק תשואה שנתית דו-ספרתית בגלל הביקוש הגובר, כשבמקביל הקרקע שמפיקה יינות Grand Cru כמו שאטו הו-בריון ושאטו מרגו, מוגבלת בשטחה.
ויתרון נוסף – יין נסחר בקלות והנו נכס נזיל, תרתי משמע, אותו ניתן למכור תוך 24 שעות במחירים העולים תמיד עבור יינות יוקרתיים, וללא קורלציה עם כל מוצר פיננסי אחר. זאת לדברי אנשי הבנק.

משקיע עשוי לשלם סביב 3,500 יורו עבור בקבוק של שאטו ד'איקם שיוצר בקיץ הארוך והחם של 2001. הסכנה העיקרית לערך של בקבוק כזה, אותו ניתן לבטח דרך הבנק, היא אחסון גרוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר