בעלים חדש לקבוצת מורג המתמחה בהפעלת מסעדות ושירותי קייטרינג

איש העסקים תמיר נחום ינהל את החברה יחד עם איש העסקים אברהם קמינסקי המתמחה בהבראת חברות, שיהיה יו"ר הקבוצה

איש העסקים תמיר נחום רכש מדני ורנר את השליטה בקבוצת מורג, המתמחה בהפעלת מסעדות בפארקי שעשועים ואטרקציות ומתן שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים ועסקיים. 
נחום ינהל את החברה יחד עם איש העסקים אברהם קמינסקי המתמחה בהבראת חברות, שיהיה יו"ר הקבוצה.

קבוצת מורג, שפועלת למעלה מ- 20 שנה ומפעילה מסעדות רבות ב- 15 נקודות אטרקציות המובילות בארץ עם מחזור מכירות של 60 מיליון ₪, נקלעה לקשיים בשנה האחרונה עקב משיכת יתר מקופת החברה על ידי בעליה.

נחום רכש את השליטה בקבוצה, כאשר באמתחתה חובות פתוחים לספקים בסך 12.5 מיליון ₪, אותם צמצם ל- 2 מיליון ₪. כמו כן היו חובות פתוחים מול בנקים שצומצמו בזכותו לחלוטין.

תמיר נחום אומר כי תוכנית ההבראה תתמקד בשלב הראשון בבניית אמון מחודש עם הספקים ולקוחות החברה, מיצוי הפוטנציאל העסקי של כל אתר אותו היא מפעילה, והשקעה בשימור וטיפוח כ- 200 עובדי החברה הקבועים, אשר עובדים בה למעלה מ- 10 שנים.

כמו כן מתעתדת החברה להשקיע במנוע הצמיחה שלה – מותג האירועים "סימפלי תמיר נחום, קבוצת מורגפוד", המספק שירותי קייטרינג והסעדה באירועים עסקיים ופרטיים, ומסוגל להסעיד למעלה מ- 10,000 איש באירוע אחד.

מורג גם תרחיב את פעילותה באמצעות כניסה לקטגוריות חדשות, מהלך שכבר החל עם כניסה לתחום חופי ים באמצעות עסקה במסגרתה רכש נחום את חוף המוזיקה בבת ים, המהווה אחד החופים המרכזים בעיר (חוף הסלע).

תמיר נחום הוא איש עסקים מנוסה ומוכר בעולם עסקי המזון. בין עסקיו הבולטים סניף רשת קפה קפה בהוד השרון וסניף קפה קפה גבעתיים, מועדון "בלה שלומקינס" בתל אביב, וניהול רשת סבארו באמצעות חברת ניהול מטעם כונס הנכסים שמונה לחברה בשנה האחרונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר