בעקבות חוזים חדשים בהודו: טרי בריא משווקת גרעיני הרימון השניה בגודלה בעולם

החברה משתמשת בפטנט של מכון וולקני כדי לפרוט את גרעיני הרימון בלי לפגוע במרקם שלהם. היעד האסטרטגי של טרי בריא הוא כניסה לשוק האמריקאי, ובמקביל פתיחת שווקים חדשים במזרח הרחוק ובאוסטרליה

"טרי בריא", יצרנית ומשווקת גרעיני רימונים, הפכה לחברת השיווק השניה בגודלה בעולם בתחום זה בעקבות חתימה על חוזים חדשים לייצור ושיווק גרעיני רימון בהודו.
החברה המובילה בעולם בתחום הרימונים פועלת בארצות הברית, ומשווקת בשוק האמריקאי בלבד.

שלמה כורך, מנכ"ל טרי בריא, מסר שעם כניסתו לפעילות מלאה של המפעל בהודו, שנמצא בבעלות החברה, טרי בריא מעבדת 4 מיליון רימונים בשנה בישראל ובהודו, ומפיקה מהם כ-300 טון גרעיני רימון.
מרבית התוצרת נמכרת ברשתות השיווק בבריטניה ובמדינות אחרות באירופה ומיעוטה בישראל. הודות לפיצול הייצור, מוצרי טרי בריא נמצאים על המדפים בחו"ל 12 חודשים בשנה.

כורך אומר כי שוק הרימונים הוא אחד מתחומי החקלאות שצומחים במהירות ברחבי העולם. בשנים האחרונות פורסמו מחקרים רבים המצביעים על השיעור הגבוה של נוגדי חמצון ברימונים, אשר תורמים להאטת תהליכי ההזדקנות, ועל ערכו של הרימון בחיזוק המערכת החיסונית של הגוף, הורדת הכולסטרול הרע, חיזוק הלב וכלי הדם, כמקור טוב לברזל שחשוב במיוחד לסובלים מאנמיה וחולשה, להתמודדות עם תופעות גיל המעבר ולשיכוך כאבי ראש ובחילות.

לדברי כורך, גורמים נוספים מגלים ענין בייצור גרעיני רימון, אולם נתקלים בקושי בפריטת הרימונים בלי לפגוע במרקם של הגרעינים ולקצר באופן משמעותי את אורך חייהם של הגרעינים. טרי בריא משתמשת בפטנט של מכון וולקני כדי לבצע תהליך זה בהצלחה.

היעד האסטרטגי של טרי בריא הוא כניסה לשוק האמריקאי, ובמקביל פתיחת שווקים חדשים במזרח הרחוק ובאוסטרליה, תוך ניצול קרבתם היחסית לאתר הייצור בהודו.

בשנים האחרונות הרחיבה טרי בריא את סל המוצרים בשוק הישראלי, ובנוסף לגרעיני רימון וסלטי פירות חתוכים טריים מציעה החברה מוזלי רגיל ולייט ומעדנים בריאותיים. המוצרים נמכרים בחנויות הנוחות וברשתות השיווק. 

www.taribari.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר