בקרדי מזמין למשחק טניס אינטרנטי מול אלוף העולם רפאל נדל

המשתתפים שינצחו את האלוף במשחק הוירטואלי באמצעות רובוט, יזכו לטוס עם חבר נוסף למיורקה שבספרד, שם יפגשו באופן אישי את נדאל והרובוט, ואף יוכלו להתמודד מול רפאל נדאל במשחק טניס אמיתי

תאגיד בקרדי מרטיני מזמין את הצרכנים להשתתף במשחק טניס וירטואלי מול הטניסאי רפאל נדל – עשר פעמים אלוף הגרנד סלם, וזאת כחלק מהקמפיין העולמי של התאגיד תחת השם "אלופים שותים באחריות".

המשתתפים שינצחו את האלוף במשחק הוירטואלי באמצעות רובוט, יזכו לטוס עם חבר נוסף למיורקה שבספרד, שם יפגשו באופן אישי את נדאל והרובוט, ואף יוכלו להתמודד מול רפאל נדאל במשחק טניס אמיתי, הפעם פנים מול פנים, באמצעות שליטה על הרובוט.
התחרות היא דרך אתר פייסבוק ייעודי, ותתקיים עד 31 במרץ 2012.

נדאל מעביר את המסר של שתייה באחריות לפני כל תחילת משחק וירטואלי, ומזכיר לשחקנים כי "אלופים אמיתיים יודעים איפה הקו נמצא. שתו באחריות".
קמפיין השתייה באחריות של תאגיד בקרדי הושק לראשונה ב- 2008 עם אלוף פורמולה 1 מייקל שומאכר, תחת הכותרת "שתייה ונהיגה לא מתערבבים".

מנהל מותג בקרדי העולמי, ג'ק מקדונלד, אמר: "באמצעות הקמפיין העולמי "אלופים שותים באחריות", אנו מעוניינים לחזק את המודעות והשליטה העצמית בשתיית אלכוהול, וזאת באמצעות אפליקציה ייעודית בפייסבוק המדמה שליטה עצמית בשתיית אלכוהול. אנו מזמינים את הקהל הרחב מעל גיל 18 להגיע וליהנות מהמשחק עם רפאל נאדל. וכך אולי לזכות להתמודד מולו במשחק טניס אמיתי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר