ברנד פור יו תקים מרכז לוגיסטי בתימורים בהשקעה של כ- 16 מיליון ₪

הקמת המרכז הלוגיסטי תאפשר להגדיל את כושר השיווק וההפצה בהיקפים נרחבים, ותספק כלים לרשתות השותפות ברשת הרביעית להוזיל ולייעל את עלויות המוצרים, ולהוזילם משמעותית לצרכנים

לאור הרחבת הפעילות של חברת "ברנד פור יו", יצרנית מוצרי "המותג", תקים החברה בשיתוף עם חברת "עטרת" והרשת הרביעית בע"מ, מרכז לוגיסטי בתימורים (ליד צומת קסטינה) בשטח של 8 דונם, בהשקעה של כ- 16 מיליון ₪ .
את המרכז הלוגיסטי צפוי לנהל רו"ח עדי קדושים, הבעלים של חברת "עטרת" בעלת הקרקע בתימורים.

רפי שפר, מנכ"ל "ברנד פור יו", אומר כי במרלו"ג החדש יהיו שתי מחלקות: מחלקת אחסון בקיבולת אחסון של כ- 10 מיליון מוצרים, ומחלקת אריזת מוצרים.
מחלקת האחסון תחולק לאחסון מוצרי נייר, אחסון שימורים ושתייה, אחסון מזון יבש, אחסון מוצרי בשר וקפואים בקירור.

הקמת המרכז הלוגיסטי תאפשר ל"ברנד פור יו" להגדיל את כושר השיווק וההפצה בהיקפים נרחבים, ותספק כלים משמעותיים לרשתות השותפות ברשת הרביעית על מנת להוזיל ולייעל את עלויות המוצרים, ולהוזילם משמעותית לצרכנים . במהלך זה תיתן הרשת הרביעית בע"מ מענה ליכולות השיווק וההפצה של הרשתות המאורגנות שופר סל וריבוע הכחול, להן יש כבר מרלו"גים .

בשנת 2008 ייצרה ושיווקה "ברנד פור יו" כ- 400 מוצרים שונים של "המותג" בכ- 56 סניפי הרשת הרביעית והזכיינים, בהיקף מכירות של כ- 150 מיליון ₪. הצפי הינו להגיע השנה לפחות ל-700 פריטים.

רפי שפר מציין כי החברה צופה שתוך כ- 5 שנים, עם הרחבת הפעילות בכמות המוצרים והכנסת זכיינים נוספים, יוכפל שטח המרכז הלוגיסטי בהשקעה נוספת של כ- 7 מיליון ₪.

"ברנד פור יו" הוקמה לפני כ- 3 שנים ומייצרת את "המותג" – המותג הפרטי של הרשת הרביעית, הכוללת את הרשתות רמי לוי שיווק השקמה, א.ב.א ויקטורי, מחסני להב, סופר דוש מחסני שוק וח.כהן נתיבות .
לאחרונה הרחיבה את שיווק "המותג" גם לרשתות זכייניות שאינן משתייכות לרשת הרביעית, כגון רשת סופר סטורי כוללת 9 סניפים באזור הקריות והצפון, סופר אלפא לה יש חנות בגבעתיים, ורשת מחסני חינם פלוס עם 3 סניפים באזור גוש תל מונד .

שפר מציין עוד שההחלטה לתת זיכיונות לרשתות קמעונאיות נוספות מחוץ לרשת הרביעית, תרחיב עד סוף 2009 את שיווק מוצרי "המותג" לכ- 70 חנויות סופר נוספות בכל רחבי הארץ  – תוספת של למעלה מ-30 אחוז בהיקף המכירות הכמותי של פריטי "המותג".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר