בתדמור מצדיעים לנבחרת הנוער הלאומית שחזרה עם מדליית הכסף מאולימפיאדת הבישול

בערב מיוחד וחגיגי יחולקו תעודות ומדליות לחברי משלחת הנוער הישראלית שזכתה לאחרונה במדלית הכסף באולימפיאדת I.K.A2008 בגרמניה.

בערב הוקרה מיוחד שיערך ב- 22 בינואר בהשתתפות בכירים במשרד התמ"ת, משרד התיירות והתאחדות המלונות בישראל, וכן נציגי יקבי כרמל וחברת בריטיש ישראל השקעות שאימצו את המשלחת, וחברי הדירקטוריון של "תדמור", יצדיעו לחברי נבחרת הנוער הקולינרית של ישראל שייצגה את המדינה באולימפיאדת הבישול המתקיימת מדי ארבע שנים בגרמניה, וזכתה במדליית הכסף בתחום המטבח הקר.

חברי המשלחת התאמנו במשך שנתיים ויותר לקראת האולימפיאדה בשלושה תיכונים קולינריים שבפיקוח האגף להכשרה מקצועית במשרד התמ"ת – "תדמור", "עמל כפר סבא" ו"אורט צריפין".

שלומי נדיר, מנכ"ל "תדמור", אומר: "אני גאה ברצינות ובאחריות שהפגינו חברי נבחרת הנוער לאורך כל תקופת האימונים, ובהישגים שהשיגו כתוצאה מכך. חשוב לנו לציין בערב זה גם את המורים והמאמנים שהשקיעו חודשים ארוכים בהכנת הנבחרת וכן את כל הגופים שתמכו בחברי משלחת, והם שותפים מלאים להצלחתם".

במהלך הערב יוענק להוריהם של חברי המשלחת כמזכרת סרט המתעד את האימונים וההכנות שנערכו לקראת האולימפיאדה, וכן את הנסיעה לגרמניה והאולימפיאדה עצמה.

את ארוחת הערב שתוגש למוזמנים יכינו תלמידי התיכון הקולינרי תדמור, והיא תכלול מבחר מנות סושי, לחמים ומטבלים, טארט כבד אווז בכרוב אדום מאודה ברוטב סיידר, סורבה אשכוליות וקמפרי, נתח אנטריקוט וצלע טלה ברוטב יין אדום וטימין, שיוגשו עם מח עצם, בולונז'ר תפוח-אדמה ובטטה בשמנת, ניצני ברוקולי, ולקינוח: זביון תותים בקרם שוקולד עם טוויל שקדים ומבחר פטיפורים.
את הארוחה ילוו יינות יקבי כרמל שנבחרו והותאמו במיוחד לאירוע ע"י דיויד גרוניך, יועץ יין מקצועי למלונות ומסעדות מטעם היקב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר