בתערוכת הנדסאים בוגרי עיצוב תעשייתי באריאל: מבשלת בירה ומכונת פרוזן יוגורט ביתית

מדובר בפרויקט עיצוב אישי, אותו מפתח הסטודנט מהשלב הרעיוני עד שלב היישום, בהנחיה אישית של סגל המרצים וראש המחלקה

בתערוכת הבוגרים השנתית של המחלקה לעיצוב תעשייתי בהנדסאים באריאל, הציגו בוגרי המחלקה את פרויקט הגמר שלהם, שמהווה את השלב האחרון בתכנית הלימודים לקראת קבלת תואר הנדסאי.
מדובר בפרויקט עיצוב אישי, אותו מפתח הסטודנט מהשלב הרעיוני עד שלב היישום, בהנחיה אישית של סגל המרצים וראש המחלקה.

בין הפרויקטים: גולן ניב פיתח והציג את ה -ZANI BEER BAR – מבשלת בירה ביתית בעיצוב ביתי או משרדי, המאפשרת קיצור זמן הבישול של 8-10 ליטרים וחווית הפקת בירה כוללת.
המכונה מאפשרת הזנת מתכונים בטעמים שונים ומתאימה לאנשים פרטיים ולמשרדים, עם שילוב בין נירוסטה לעץ מלא בעיצוב חדשני, נראות נקייה, הפעלה פשוטה, קלה לניקוי ונוחה לאחסון.

סולומון דוד פיתח והציג מכונת פרוזן יוגורט ביתית (בשיטת "קפסולה פתוחה"), שנותנת מענה של מוצר נגיש לכל בית, נוח ופשוט לתפעול, לעומת מכונה יקרה ומקצועית. המכונה מאפשרת לבחור ולשלוט במרכיבים ובטעמים.

"תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב תעשייתי היא שיא הפעילות שלנו," מסביר מיכאל שוסטרמן, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי. "בתערוכה אנו חושפים את פרויקטי הגמר במלוא הדרם".

כמו כן מוצגים את הפרויקטים המצטיינים שעיצבו סטודנטים משנה א' ו-ב', ובחנות הסטודנטים נמכרים ע"י סטודנטים של שנה ב', מוצרים שנעשו במיוחד לחנות.

ד"ר יוכבד פנחסי-אדיב, ראש המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל, אומרת: "הבוגרים שלנו הם מעצבי המחר, שיתרמו לייצור המקומי וידחפו את הכלכלה הישראלית קדימה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר