גבינת שחת עם סלק צלוי

ל- 4 מנות:חומרים:1 חבילה גבינת "שחת" של מחלבת ברקנית4 סלקים בינונייםמעט קינמון ופלפל אנגליאגוזי מלך קלויים ושבורים גסחומץ בן יין אדוםשמן זיתמלח, פלפל שחור גרוסאספרגוס טרי ועבה לקישוטמחממים תנור ל– 200 מעלות. קולפים את הסלקים וחותכים לפלחים בעובי 1.5 ס"מ, מערבבים בקערה עם מעט שמן זית, מלח, פלפל שחור, קורט קנמון וקורט פלפל אנגלי טחון, אופים בכלי מכוסה בתנור עד שמתרכך (כשעה וחצי). מצננים. מחצית מהסלק קוצצים לקוביות קטנות (כחצי ס"מ). את הקוביות מערבבים עם כמות נדיבה של חומץ בן יין אדום, שמן זית ומלח. חותכים את גבינת השחת לשמונה חריצים שווים.על הצלחת עורמים 5-6 פלחי סלק עם שני חריצי גבינה, מפזרים מעל כף נדיבה של קוביות הסלק המתובלת, ועוד שתי כפות על הצלחת עצמה, מפזרים אגוזי מלך מעל.אפשר לחתוך את האספרגוס החי במנדולינה לפרוסות דקיקות, ולהניח מעל כל ערמה של סלקים וגבינה, לזלף מעט שמן זית ומלח מעל.ברקרולה, ביסטרו בררחוב עתיר ידע 13 א.ת החדש כפר סבאטל. 09-7669606

ל- 4 מנות:

חומרים:
1 חבילה גבינת "שחת" של מחלבת ברקנית
4 סלקים בינוניים
מעט קינמון ופלפל אנגלי
אגוזי מלך קלויים ושבורים גס
חומץ בן יין אדום
שמן זית
מלח, פלפל שחור גרוס
אספרגוס טרי ועבה לקישוט

מחממים תנור ל– 200 מעלות. קולפים את הסלקים וחותכים לפלחים בעובי 1.5 ס"מ, מערבבים בקערה עם מעט שמן זית, מלח, פלפל שחור, קורט קנמון וקורט פלפל אנגלי טחון, אופים בכלי מכוסה בתנור עד שמתרכך (כשעה וחצי). מצננים.

מחצית מהסלק קוצצים לקוביות קטנות (כחצי ס"מ). את הקוביות מערבבים עם כמות נדיבה של חומץ בן יין אדום, שמן זית ומלח.
חותכים את גבינת השחת לשמונה חריצים שווים.

על הצלחת עורמים 5-6 פלחי סלק עם שני חריצי גבינה, מפזרים מעל כף נדיבה של קוביות הסלק המתובלת, ועוד שתי כפות על הצלחת עצמה, מפזרים אגוזי מלך מעל.
אפשר לחתוך את האספרגוס החי במנדולינה לפרוסות דקיקות, ולהניח מעל כל ערמה של סלקים וגבינה, לזלף מעט שמן זית ומלח מעל.


ברקרולה, ביסטרו בר
רחוב עתיר ידע 13 א.ת החדש כפר סבא
טל. 09-7669606







כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר