גורמה אקספרס: קמפיין אינטראקטיב חדש לאמריקן אקספרס

הפרויקט מציג "סרטונים מעוררי תאבון": מדי חודש עולים באתר החברה באינטרנט 4 סרטונים באורך של כ- 2 דקות, המציגים תפריט מיוחד המוצע במגוון מסעדות גורמה ברחבי הארץ במחיר מיוחד ללקוחות אמריקן אקספרס

אמריקן אקספרס מעלה קמפיין אינטראקטיב להשקת פרויקט גורמה אקספרס: www.americanexpress.co.il/gourmet.

הפרויקט מציג "סרטונים מעוררי תאבון": מדי חודש עולים באתר החברה באינטרנט 4 סרטונים באורך של כ- 2 דקות, המציגים תפריט מיוחד המוצע במגוון מסעדות גורמה ברחבי הארץ במחיר מיוחד ללקוחות אמריקן אקספרס. הסרטונים הופקו בשיתוף חברת שיווק ממוקד דוניר.

הקמפיין, בהיקף של כ- 500 אלף ש"ח, עלה באמצעות Y&R באתרים Ynet, Rest, msn, וואלה!, תפוז, קשת, גוגל ובמכשירי הסלולר של מנויי דור 3 של אורנג'.

הקמפיין כולל סדרת באנרים בהם מופיע מכסה מגש מהודר אותו יש להרים על מנת לגלות מהן ארוחות הגורמה המוצעות ללקוחות אמריקן אקספרס.
לינק לבאנר: http://www.yri.co.il/amex/2008/02/tray.html

בין סרטוני המסעדות שעלו עד כה: לה רלה ג'פה ותמרה בת"א, אדום בירושלים, וויט הול, יאמקה ולבן בהרצליה פיתוח, סקויה ברמת ישי, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר