ג'יאקונדה: מפגש ריזלינג מאזור המוזל-סאאר-רובר

הקסם הגדול שביינות אזור זה הוא בשילוב החזק וההרמוני שבין הכוחות המנוגדים – ניתן ממש לטעום את המאבק שבין העושר לקלילות, בין חומציות נמצאת ומלאת חיים למתקתקות דבשית, בין פשטות ואלגנטיות

ג'יאקונדה – המרכז ללימודי יין ויבוא יינות איכות – תקיים מפגש מיוחד להיכרות עם יינות אזור המוזל-סאאר-רובר.
האירוע יתקיים ביום חמישי 31.5.2007 בשעה 20:00 בבית ג'יאקונדה בתל אביב.
מחיר ההשתתפות: 240 ₪

ענת ורפאלה מג'יאקונדה, אומרות: "לרבים מאוהבי היין ,יינות אזור זה מהווים מופת ודוגמא לריזלינג מושלם, קל, חיוני, אלגנטי, מרענן, עדין ואוורירי, עם טעמים פרחוניים ופירות פרדס המודגשים ע"י טעמים מינראליים.
הקסם הגדול שביינות אזור זה הוא בשילוב החזק וההרמוני שבין הכוחות המנוגדים – ניתן ממש לטעום את המאבק שבין העושר לקלילות, בין חומציות נמצאת ומלאת חיים למתקתקות דבשית, בין פשטות ואלגנטיות.
מדרונות הצפחה התלולים שהנהר הנדס אחראים באופן ישיר ליכולת של יינות אלה להתיישן בבקבוקים הירוקים האלגנטיים למשך עשורים, ולהשיג הרמוניה ההולכת וגדלה ומתעמקת במורכבות".

מוסיפות רפאלה וענת: "בקורס זה נטעם ונכיר תשעה יינות נבחרים של המובלים ביצרני האזור, ובנוסף יוגשו הפתעות משובחות נוספות. נדבר על הייננים, שיטות יצור היין, האדמות, האקלים, הזנים האופייניים לאזור זה והכרמים. זוהי הזדמנות נדירה לטעות בערב אחד את יינותיהם המופלאים של יצרנים אלה".

המפגש ילווה ב- Finger Food ומים מינרליים.
מתכונת המפגש מצומצמת ומוגבלת ל-16 משתתפים.
הבטחת מקום באמצעות כרטיס אשראי בטל. 6022746-03.



Giaconda
המרכז ללימודי יין ויבוא יינות איכות
טל. 6022746-03
www.giaconda.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר