גיא פרוביזור, מנכ"ל עדן טבע מרקט: "כ-33% ממכירות הפירות היבשים מתרכזות בט"ו בשבט"

סה"כ היקף המכירות של שוק הפירות היבשים בישראל בשנת 2007 היה כ-600 מיליון ₪, והצפי שבשנת 2008 היקף השוק יהיה כ-620 מיליון ₪

לקראת ט"ו בשבט ערכה רשת "עדן טבע מרקט", רשת הסופרמרקטים הגדולה בישראל בתחום מוצרים אורגנים ומוצרי מזון טבעיים, בדיקה בנושא שוק הפירות היבשים, ממנה עולה שכ-33% מכלל המכירות של שוק הפירות היבשים בישראל מתרכזות סביב ט"ו בשבט.
סה"כ היקף המכירות של שוק הפירות היבשים בישראל בשנת 2007 היה כ-600 מיליון ₪, והצפי שבשנת 2008 היקף השוק יהיה כ-620 מיליון ₪.

לצד שוק הפירות היבשים יש ביקוש גדול לקראת ט"ו בשבט גם לפיצוחים.
פרוביזור אומר כי הפיצוחים ב"עדן טבע מרקט" טבעיים ואינם עוברים כל עיבוד או קלייה. לדבריו, אכילת הפיצוחים בצורתם הטרייה היא לא רק בריאה יותר, אלא גם טעימה יותר.

בט"ו בשבט הקרוב צופה מר פרוביזור גידול של 300% במכירות הפירות היבשים והפיצוחים הטבעיים. הגידול יתבסס על המוצרים הרגילים ועל המוצרים המיוחדים אותם ניתן למצוא ברשת, ביניהם פרחי היבסקוס, לימונים מיובשים, פירות יבשים מצופים בדבש ובשוקולד חרובים (מעדן לילדים), אפרסמון מיובש, בננה מיובשת דל סוכר, פפאיה דל סוכר, רמבוטן ליצ'י ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר