גידול משמעותי בצריכת מיצים סחוטים באביב 2007

יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי ב"גניר", מציין כי "פרימור" הצליחה למצב את עצמה כמובילה והמומחית בארץ בתחום המיצים הסחוטים הטריים, והביאה לגידול משמעותי של הקטגוריה כולה של שוק המיצים הסחוטים. בשנת 2007 מסתמן גידול של 10% ברבעון הראשון של השנה

חברת "גניר", יצרנית מיצים סחוטים ונקטרים במותג "פרימור", מציינת בחודשים מרץ – מאי 2007 שיא בצריכת מיצים סחוטים בשנים האחרונות. על פי נתוני המחקר של "סטורנקסט" מובילה "פרימור" בחודשים מרץ-מאי 2007 את השוק (בנתונים כמותיים) עם נתח שוק של 57% – 59.8%, לעומת המתחרה "פריגת" עם נתח שוק של 39.6% – 43%.

יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי ב"גניר", מציין כי "פרימור" הצליחה למצב את עצמה כמובילה והמומחית בארץ בתחום המיצים הסחוטים הטריים, והביאה לגידול משמעותי של הקטגוריה כולה של שוק המיצים הסחוטים. בשנת 2007 מסתמן גידול של 10% ברבעון הראשון של השנה.

לדברי אפרתי, הגידול בצריכת המיצים הסחוטים נובע ממהלך שיווקי משמעותי שביצעה החברה בחודש פברואר – השקת סדרת מיצים סחוטים בשוק המיצים הסחוטים – בשם "רק בריאות", שכללה מיצי – פומלית, אשכולית אדומה ורימונים. – מיצי פירות הידועים בערכים בריאותיים חשובים. השקת הסדרה לוותה בקידום מכירות ברשתות השיווק.

עוד אומר אפרתי, כי הצרכן הישראלי לומד יותר ויותר בשנים האחרונות (בזכות המודעות הגוברת לבריאות ואיכות חיים), להבחין בהבדלים בין סוגי המיצים השונים – מיצים סחוטים המכילים 100% פרי, לעומת נקטרים ומשקאות קלים המכילים אחוז קטן של פרי, ועם זאת לומד את החשיבות של הערכים הבריאותיים הטמונים במיצי הפירות הסחוטים, לעומת המשקאות האחרים. אך עדיין צריכת המיצים הסחוטים בארץ נמוכה מאוד יחסית לצריכת המיצים הסחוטים באירופה וארה"ב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר