גידול של כ-28% השנה לקראת פסח בשיווק עופות לשוק הפרטי ולשוק המוסדי

חברת "עוף טוב" משווקת לקראת פסח כ-9,000 טון עופות, מתוכם כ-40% עופות שלמים וכ-60% אריזות חלקי עוף. החברה השקיעה כ-20 מיליון שקל ברכישת ציוד מיוחד ומכונות מחברת "סטיק" מהולנד לעיבוד עופות, ובכך הגדילה את כושר הייצור בכ-20%

חברת "עוף טוב" משווקת לקראת חג הפסח כ-9,000 טון עופות לשוק הפרטי, לשוק המוסדי ולחברות קייטרינג – גידול של כ-28% לעומת שיווק עופות בפסח אשתקד.
מוטי גולדברג, מנכ"ל "עוף טוב", מציין שסה"כ כמות העופות שתשווק לקראת חג הפסח בשוק מוערכת בכ-12 אלף טון (כ-8 מיליון עופות).
"עוף טוב" מחזיקה לדבריה בכ-15% מנתח שוק מכירת העופות בישראל.
גולדברג מוסיף שכ-60% מהעופות המשווקים לקראת פסח הינם אריזות של חלקי עופות, וכ-40% עופות שלמים.
בתחום חלקי העופות המוצר הנמכר ביותר הינו כרעיים, ולאחר מכן חזה עוף, כנפיים וכבדים.

"עוף טוב" השקיעה לאחרונה כ-20 מיליון שקל ברכישת ציוד מיוחד: מכונות חדישות לעיבוד עופות מחברת "סטיק" מהולנד, הציוד החדיש יגביר את כושר הייצור והתפוקה של המפעל בכ-20%.
במהלך השבועות האחרונים הוסיפו במפעל המעסיק כ-1,000 עובדים, משמרת עבודה נוספת, והגדילו את סה"כ כמות שעות העבודה בכ-22%.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר