גידול של 154 מיליון ₪ במכירות מוצרי המזון בשלושת השבועות לפני הפסח

סקירה המתפרסמת בעיתון מנהלי רכש ואספקה, מעלה כי בשוק המאורגן והשוק הפרטי בולטים 22 מוצרים במכירות לקראת פסח. הפדיון בשנת 2008, ממכירת 22 המוצרים (לא כולל פירות וירקות) עלה בשבוע הסמוך לפסח בקרוב ל- 102 מיליון ₪ (שהם כ-46% גידול) בהשוואה לשבוע שקדם לו

סקירה המתפרסמת בעיתון מנהלי רכש ואספקה, מעלה כי בשוק המאורגן והשוק הפרטי בולטים 22 מוצרים במכירות לקראת פסח. הפדיון בשנת 2008, ממכירת 22 המוצרים (לא כולל פירות וירקות) עלה בשבוע הסמוך לפסח בקרוב ל- 102 מיליון ₪ (שהם כ-46% גידול) בהשוואה לשבוע שקדם לו והסתכם בקרוב בלמעלה מ- 327 מיליון ₪.

מהנתונים בולט הגידול בפדיון מרכישת מצות ,שעלה מ-6.6 מיליון ₪ 3 שבועות לפני כניסת החג ל-27 מיליון ₪ בשבוע לפני הפסח (גידול של 300%).

מוצרים בולטים נוספים שצריכתם עלתה באופן ניכר בשבוע לפני החג: בונבוניירות – עליה של 156%, מ-3.6 מיליון ₪ ל- 9.3 מיליון ₪ , יינות תירוש  – 50% , מ- 8 מיליון ₪ ל- 12 מיליון ₪, מוצרי בשר על האש  – 70%, מ-5.9 מיליון ₪ ל- 10.1 מיליון ₪, יינות שולחניים – גידול של 76%, מ- 12.7 מיליון ₪ ל-22.4 מיליון ₪.
כלים חד פעמיים רשמו עליה של 67%, מ-4.9 מיליון ₪ ל-8.1 מיליון ₪ .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר