גלידות נסטלה מעלה שקופית חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 2 לקידום סדרת מוצרי "לה קרמריה ITALY" בגביעים

השקופית, שתעלה במחזור של ארבע פעמים בשבוע (ארבע פעמים ביום – פעמיים במהדורת הבוקר ופעמיים במהדורת הערב המרכזית) למשך כל חודש ינואר, תציג בחורה איטלקיה לבושה בשמלת גלידה, ישובה על כפית בדמות הפיתוי הטעים הבא

גלידות נסטלה מעלה קמפיין לקידום סדרת מוצרי "לה קרמריה ITALY" בגביעים, באמצעות שקופית חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 2. ההיקף הכספי של הקמפיין עומד על 600,000 שקלים.

השקופית, שתעלה במחזור של ארבע פעמים בשבוע (ארבע פעמים ביום – פעמיים במהדורת הבוקר ופעמיים במהדורת הערב המרכזית) למשך כל חודש ינואר, תציג בחורה איטלקיה לבושה בשמלת גלידה, ישובה על כפית בדמות הפיתוי הטעים הבא.

הקמפיין ילווה בקופוני הוזלה ברשתות השיווק שופר סל וסופר סנטר.

סדרת "לה קרמריה ITALY" בגביעים יוצרה לחורף 2007, וכוללת שני טעמים – וניל עם חתיכות תות ומוס שוקולד עם אגוזי לוז. הסדרה האיכותית מאופיינת במרקם אוורירי המתאים לעונה, ומשווקת במארז שלושה גביעים, המכילים 75 גרם כל אחד (מחיר המארז 18 שקלים).
סדרת "לה קרמריה ITALY" כוללת גם אריזות משפחתיות מהודרות בשלושה טעמים ייחודים, מפנקים ומענגים: וניל גורמה, שוקולד אגוז וקוקוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר