גלידות נסטלה עולה בקמפיין המשך למותג המצליח NoKOuT

בעקבות ההשקה המוצלחת של מותג שלגוני הסופר פרימיום, נוק אאוט, מעלה גלידות נסטלה קמפיין המשך למותג. הקמפיין היינו סרט אנימציה מהמורכבים ביותר שנעשו בארץ, המציג דו קרב בין דמות אנימטורית "לק-מן", (שהיא דמות המותג של גלידות נסטלה) לבחורה שאוכלת את השלגון

בעקבות ההשקה המוצלחת של מותג שלגוני הסופר פרימיום, נוק אאוט, מעלה גלידות נסטלה קמפיין המשך למותג. הקמפיין היינו סרט אנימציה מהמורכבים ביותר שנעשו בארץ, המציג דו קרב בין דמות אנימטורית "לק-מן", (שהיא דמות המותג של גלידות נסטלה) לבחורה שאוכלת את השלגון. "לק-מן" מנסה בדרכים שונות להשיג את שלגון הנוקאווט מהבחורה, שמצידה לא מוותרת כל כך מהר.

מורכבות הקמפיין נובעת מהצורך לצלם את הסרט בלי הגיבור האמיתי, "לק-מן", והמצריכה מהבמאי לדמיין כיצד הסרט יראה עם הדמות ולהתאים את האנימציה בהמשך. מעל כל זה מתווספת העובדה שבפעם הראשונה מייצרים דמות אנימטורית העשויה ממים בתלת מימד המצריכה מיומנות גבוהה במיוחד.

דיבוב ושירה מיקי גבע, הסרט ערוך כמיוזיקל אמריקאי, מלווה בשירת מקהלה. הצילומים נערכו בחניון נטוש באזור הבורסה ברמת-גן בלילה של גשם שוטף, שלא מנע מהדוגמנית, אסתר פרט, שהינה מיס ספרד ומיס אירופה, לזלול עשרות שלגונים.

עלות הקמפיין מוערכת ב- 1,500,000 דולר. מסע הפרסום כולל טלויזיה (ערוצים 2 ,10, 24, MTV, ערוצים למגזר הרוסי (RTV+9), אינטרנט, וקולנוע. הסיסמה המלווה את מסע הפרסום "הנוק אאוט הכי טעים שחטפת בחיים…".

קרדיטים
סמנכ"ל השיווק: ליאורה ליפץ
מנהלת תחום: בת-חן פרטר
משרד הפרסום: אריאלי-פובלסיס
מפיקות המשרד: אסנת אבן איתן, שגיא אשכנזי
מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן
במאי: שחר סגל
הפקה: pov
מפיקה: שיר לוי
פוסט: גראביטי
ג'ינגל: שי אפלברג
דיבוב קולות: מיקי גבע
סמנכ"ל תכנון אסטרטגי: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה – אטיה
תקציבאית: עירית שגב
מנהלת לקוחות: כרמית ריבלר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר