גל שני לקמפיין Fast Freeze של סנפרוסט


חברת סנפרוסט, עולה בגל שני של קמפיין Fast Freeze תחת המסר: "Fast Freeze השיטה הבריאה של סנפרוסט השומרת על הערכים הבריאותיים של הירקות".
הקמפיין עלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10.

לפני כ- 3 חודשים יצאה סנפרוסט במהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו בידול והעדפה של המותג סנפרוסט על פני מתחרים, תוך הדגשת היתרונות הבריאותיים והתזונתיים בירקות המוקפאים בשיטת fast freeze והעמקת המודעות לערכי הבריאות בירקות הקפואים המשתווים ואף עולים בערכם על הירקות הטריים.

המהלך לווה בהוספת אייקון שיטת Fast Freeze על גבי האריזות. המיצוב החדש של
Fast Freeze בא לידי ביטוי בתקשורת החזותית שבמרכזה 2 דמויות של ארנבים המייצגים את מהירות התהליך הטכנולוגי המתקדם של הקפאת הירקות.

במרכז הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, דמות ה"אבא ארנב" המסביר לבנו הארנבון את שיטת FAST FREEZE של סנפרוסט, ובסיומו הצגת הערכים התזונתיים הנשמרים בירקות המוקפאים בשיטת fast freeze. הסרטון הינו סרטון אנימציה עם קריצה הומוריסטית לסטריאוטיפ השפן.

רונית קידר, מנהלת השיווק של סנפרוסט, מציינת: "הגל השני בקמפיין הארנבונים של סנפרוסט עולה שלב, ומדגיש את המסר הבריאותי שבירקות המוקפאים בשיטת Fast Freeze השמה דגש על השיטה הטכנולוגית המתקדמת להכנת הירקות להקפאה, לתהליך הקפאת הירקות ומהירות התהליך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר