fbpx

ג'נרל מילס ישראל בקמפיין חסויות וקד"מ ארוך טווח ורחב היקף עם מותג NATURE VALLEY

במסגרת המהלך תעניק NATURE VALLEY חסויות לתוכניות טלוויזיה פופולריות המשודרות בפריים טיים, בערוץ 2 בשידורי קשת. הקמפיין ימשך מספר חודשים, ונועד לחזק ולבסס את מודעות הציבור לחטיפי הבריאות NATURE VALLEY המכילים רכיבים טבעיים ודגנים מלאים בשילוב דבש טהור
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY, וליימן שליסל – מפיצת המותג בישראל, עלו בקמפיין חסויות ארוך טווח למותג חטיפי הבריאות – NATURE VALLEY.

במסגרת המהלך תעניק NATURE VALLEY חסויות לתוכניות טלוויזיה פופולריות המשודרות בפריים טיים, בערוץ 2 בשידורי קשת. הקמפיין ימשך מספר חודשים, ונועד לחזק ולבסס את מודעות הציבור לחטיפי הבריאות NATURE VALLEY המכילים רכיבים טבעיים ודגנים מלאים בשילוב דבש טהור.

כחלק מקמפיין החסויות, תפעל ג'נרל מילס גם בפעילות קד"מ בנקודות מכירה, בחופי תל-אביב, ברשת מכוני הכושר הולמס פלייס ובמקומות נוספים. במסגרת זו תחלק ג'נרל מילס ישראל מאות אלפי יחידות של חטיף הבריאות NATURE VALLEY. עוד תעניק ג'נרל מילס חסויות לאירועי ספורט המתקיימים בטבע, זאת כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של המותג NATURE VALLEY המתאים לפעילות ספורט בטבע.

הקמפיין, באמצעות פרסום פלד שלוש, הינו חלק מהמהלך השיווקי שנועד לתמוך במותג Nature Valley בשנת 2007 ומוערך בהיקף של כ-2 מיליון ₪.
הסיסמא המלווה את הקמפיין: נייצ'ר ואלי – אנרגיה מהטבע.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה