דומינו'ס פיצה בקמפיין פרסום חורפי לקידום קטגוריית הפיצות החדשה DOMINO'S EXTREME

בסרטון הראשון רואים שני חברים משחקים נינטנדו, כאשר אחד מהם שולף סלייס מתוך מגש פיצה ומתחיל לאכול אותו. תוך כדי האכילה, החריפות של הפיצה מתחילה להשפיע, עדי כדי כך שעשן מתחיל לצאת לו מהאוזניים ומפעיל את גלאי העשן שמעליו

רשת משלוחי הפיצות הגדולה דומינו'ס פיצה, עולה בקמפיין פרסומי חדש בהשקעה מדווחת של כ- 2 מיליון ₪, לקידום קטגוריית הפיצות הדקות והחריפות DOMINO'S EXTREME.

הקטגוריה החדשה יוצאת לשוק בעקבות מחקר שערכה הרשת באמצעות מכון שילוב, ממנו עולה כי 69% מהמשתתפים אוכלים חריף.
מתוך אלו שהזמינו פיצה ב– 3 חודשים האחרונים אמרו 79%  שהם אוכלים חריף. מתוך אלה שהזמינו פיצה מ"דומינו'ס פיצה" ב– 3 חודשים האחרונים, 84% ציינו  שהם אוכלים אוכל חריף (יותר מחצי מהם ברמת חריפות גבוהה עד גבוהה מאד).

סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 וילווה על ידי המסר: "דומינו'ס אקסטרים, פיצה דקה וחריפה בשלוש דרגות חריפות". כמו כן תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה. 

יוסי אלבז, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה" בישראל, אומר: "בקמפיין הנוכחי החלטנו להוביל עם קטגוריה חדשה של סדרת פיצות דקות בדרגות חריפות שונה. העיתוי לעליית הקמפיין נבחר בשל התאמת העולם החריף והחם לחורף הקר, ולחיפוש של הצרכן את החום בתקופה זו. מחקרים שערכנו מאששים טענה זו. העובדה שחריף הינו כה פופולארי בקרב האוכלוסיי,ה ואפילו עוד יותר בקרב אוכלי פיצות, מאששת את תחושתנו שמדובר בקטגוריה אהובה, אופנתית ופופולארית בישראל. אנחנו מקווים שהיא תנחל הצלחה בארץ, כפי שהצליחה בחו"ל".

במסגרת הקמפיין יוצגו שני סרטוני טלוויזיה השמים דגש על החריפות הדומיננטית המורגשת בסדרת "דומינו'ס אקסטרים".
בסרטון הראשון רואים שני חברים משחקים נינטנדו, כאשר אחד מהם שולף סלייס מתוך מגש פיצה ומתחיל לאכול אותו. תוך כדי האכילה, החריפות של הפיצה מתחילה להשפיע, עדי כדי כך שעשן מתחיל לצאת לו מהאוזניים ומפעיל את גלאי העשן שמעליו. גלאי העשן שמתחיל לפעול מרטיב אותו במים מצננים, אשר מסייעים לו להמשיך לאכול את הפיצה בסיפוק ובהנאה מרובה. 

בסרטון השני, אותו חבר שאוכל את הפיצה החריפה מתחיל להזיע ונהייה אדום כל כך, עד כדי שחברו נאלץ לקררו ולהקפיאו עם מטף כיבוי אש בכדי שימשיך לאכול את הפיצה.

במסגרת הקמפיין יוצאות לשוק 3 פיצות חדשות ב- 3 דרגות חריפות, פרי יצירתו של השף גלעד דולב, היועץ הקולינרי של התפריט החדש של דומינו'ס: פיקנטי (פיצה מבצק דק מתובל בשבבי צ'ילי), חריף (פיצה מבצק דק מתובל בשבבי צ'ילי, בתוספת תערובת תבלינים חריפה), ופיצה אקסטרה חריפה (פיצה מבצק דק מתובל בשבבי צ'ילי, בתוספת תערובת תבלינים חריפה ופלפל חלפיניו).

רשת "דומינו'ס פיצה" מונה 28 סניפים הפזורים מהקריות ועד אילת, וכן סניף אינטרנט www.dominos.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר