דורגריל חנכה מרכז תצוגה ומכירה של מגוון המוצרים המתקדמים בתחום הטיפול בבשר

בחברה מבטיחים כי באולם התצוגה יוצעו לכל לקוח – בעל אטליז או סופרמרקט, הדרכה וייעוץ אישי בבחירת המוצר המתאים לצרכיו, כולל אירוח של קפה וכיבוד לנוחות והנאת המבקרים במקום

חברת "דורגריל", המתמחה בייבוא ושיווק ציוד מתקדם לטיפול בבשר (תנורי גריל, מטחנות בשר, מכונות אריזה, סכינים ועוד), חנכה בימים אלה מרכז תצוגה מפואר בנתניה, המשתרע על שטח של 220 מ"ר.

ירון בוארון, מנכ"ל דורגריל", אומר כי מרכז התצוגה החדש הינו הגדול והחדיש מסוגו בישראל, המציע לראשונה ללקוח המקצועי חוויית קנייה ייחודית מסוגה, הכוללת תצוגה מרהיבה של הציוד החדיש והמתקדם בעולם בתחומי הטיפול בבשר, כולל תנורי גריל וחימום לעופות מתוצרת DOREGRILL הוותיקה מצרפת, מכונות אריזה בוואקום מתוצרת KOMET מגרמניה, מטחנות בשר מתוצרת DADAUX מצרפת, דלתות פנדל למטבחים וחדרים נקיים של ACORA מצרפת, וכן ציוד מקצועי משלים לקצב, כגון סכינים מקצועיים, מוצרי השחזה, כפפות אלומיניום ועוד.

בחברה מבטיחים כי באולם התצוגה יוצעו לכל לקוח – בעל אטליז או סופרמרקט, הדרכה וייעוץ אישי בבחירת המוצר המתאים לצרכיו, כולל אירוח של קפה וכיבוד לנוחות והנאת המבקרים במקום.

בנוסף תספק "דורגריל" במרכז החדש שירות תיקונים לכל המוצרים והמותגים בתחום הטיפול בבשר, כולל מוצרים שאינם משווקים על ידי החברה.


דורגריל
רח' השיש 30 א.ת קריית אליעזר, נתניה
טל. 09-8872281
DOREGRILL.CO.IL.WWW

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר