דיאט קוקה-קולה בקמפיין DO WHAT FEELS GOOD על פחיות ובקבוקים

המהלך הינו חלק מקמפיין כולל למותג (טלוויזיה,קולנוע, עיתונות ושילוט חוצות) בהשקעה של כ-4.5 מיליון ₪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) ממשיכה את הקמפיין למותג דיאט קוקה-קולה, שעלה בהשקעה של כ-4.5 מיליון ₪, תחת הסלוגן DO WHAT FEELS GOOD.
החברה יוצאת בימים אלה במהלך משלים, ומעלה את הקמפיין על פחיות ובקבוקי דיאט קוקה-קולה, להמחשת רגעי ה-FEEL GOOD.

אורלי קליין- דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה, אמרה: "המהלך הנוכחי מתבסס על סרטון הפרסומת שצולם בהונגריה DO WHAT FEELS GOOD. כמו בסרטון, גם על הפחיות והבקבוקים העלינו קולאז' של איורים ותמונות של סיטואציות הממחישות את רגעי ה- feel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים".

המהלך יופיע על בקבוקי חצי ליטר, ליטר וחצי ועל פחיות דיאט קוקה-קולה.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר