דני רובין ביקר ביריד יינות ישראל התשיעי שנערך ביום הבחירות בגני יהושע

יריד יינות ישראל נחשב לאירוע המכנס אליו יקבים מובילים ויקבי בוטיק, ואת קהילת חובבי ושוחרי אהבת היין

דקות משעת הפתיחה המוצהרת 14:00 ביום הבחירות 28 למרץ – של היום הראשון לחגיגת יריד יינות ישראל (המתקיים גם מחר, 29 במרץ), שוצא לדרך זו הפעם התשיעית ברציפות, כבר עמדנו בפתח הכניסה ל"מרכז לימודי ישראל יפה" בגני יהושע.

סברנו כי בניגוד לשטח הנרחב של מוזיאון הארץ, או גן הפסלים במוזיאון ישראל, או המבנה הארכיטקטוני של בית הסקוטי, שיהיה זה אך נכון לנסות את אירוע הטעימה הפעם תחת גג מקורה ומתחם הכולל שטחי חנייה סמוכה במחיר סביר, ולדעתנו אין זו טעות.

יריד יינות ישראל נחשב לאירוע המכנס אליו יקבים מובילים ויקבי בוטיק, ואת קהילת חובבי ושוחרי אהבת היין.

פגשנו את יינות כרמל עם הסדרה האזורית, את יקבי רמת הגולן עם יינות ירדן בציר 2002 את יקבי מוני, גינתון, רמת חברון, יתיר (בתמונה: אתי אדרי, מנהלת השיווק החביבה), אלכסנדר, עמרם, ראש פינה, נוח, גוש עציון, יפו, בנימינה, רקנאטי, רוזנבאום, תבור, שדה בוקר, זמורה, קדש ברנע, תניא, וויתקין.

פגשנו בדניאל רוגוב לוגם טועם ורושם. אהבנו וגם רכשנו במחיר של 70 ₪ – מחיר ראוי ושווה לתמורה – יין שלדעתנו היה הטוב מכל רשימת היינות: "אייזקס רם" ISAACS RAM של יקב רמת חברון. זהו קברנה סוביניון 2002 – יין מורכב ואלגנטי בעל גוף מלא, מאוזן, צבע אדום בוהק נוטה לארגמני כהה, סיומת ארוכה, ומשובח מאוד.

כדאי שתנסו ותטעמו את היין של יקב הר נוי. זהו יין קברנה יבש, אך ריחותיו מזכירים פורת מלווה בטעמים וריח פירות יבשים. אך ללא המתיקות המצופה.

אותם אנשים יפים של קהילת אוהבי היין נתקבצו גם לאירוע זה. ומי שלא בא מפסיד. מחר, יום רביעי 29 במרץ, יש לכם הזדמנות נוספת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר