האיטלקים מגיעים: משלחת טועמי יין ביקב הר אודם וביקבים נוספים

המשלחת כוללת כ-30 סומליירים ועיתונאי יין מאיטליה השייכים ל- ONAV – ארגון טועמי היין האיטלקי הלאומי; ארגון ותיק שחבריו מבקרים בכל רחבי העולם בטעימת יינות

משלחת טועמי יין רבת משתתפים מארגון ONAV, ביקרה היום ביקב הבוטיק הר אודם, במושב הר אודם בצפון רמת הגולן.
מטרת הביקור: סיור בכרמים וטעימת רוחב מיינות היקב, כחלק מסיור רחב בישראל בליווי איש העסקים האיטלקי דוד חסון.

המשלחת כוללת כ-30 סומליירים ועיתונאי יין מאיטליה השייכים ל-  ONAV – ארגון טועמי היין האיטלקי הלאומי; ארגון ותיק שחבריו מבקרים בכל רחבי העולם בטעימת יינות.

הביקור בישראל הוא יוזמה של איש העסקים האיטלקי דוד חסון, בעל חברת EASY ושותף בחברה ישראלית העוסקת בפיתוח עסקי בינלאומי ומעודדת חיזוק יחסים עסקיים בין הארץ לעולם.

המשלחת תשהה בישראל שבוע, ותבקר באתרים רבים וביקבים ישראלים נוספים, ביניהם יקב טוליפ, יקבי בנימינה, יקב רמות נפתלי, ויקב יתיר.

דוד חסון רואה מטרה נוספת לביקור, מעבר לצד העסקי, והיא היכרות עם מדינת ישראל וחוויה חיובית שתותיר באורחים את העובדה כי בישראל אנשים אוהבים לחיות ורוצים שלום, שקט ובטחון.

דוד חסון נולד במצרים, ובשנת 1957 היגר למילאנו באיטליה, שם הקים עסק לייבוא מזון ומשקאות.
לפני כשבועיים פגש דוד את מיכאל אלפסי בעל יקב הר אודם, טעם שניים מיינות היקב, ואהב מאוד את טעמם.

לאחר היכרות קצרה זו החליט חסון כי ביקור בארץ לא יהיה שלם ללא הגעה ליקב הר אודם, וכך הגיעה המשלחת מאיטליה לביקור שכלל סיור בכרמי היקב בצפון הגולן וטעימת רוחב של יינות היקב, הן מהיינות המבוקבקים והן מטעימות חבית.

יינות יקב הר אודם אותם טעמו האיטלקים הם שרדונה 2006, קברנה סוביניון 2006 ומרלו 2006 מסדרת הר אודם. מסדרת וולקני – קברנה וולקני 2007, מסדרת הדגל אלפסי 2005, בלנד קברנה סוביניון – מרלו וטעימות חבית מאלפסי 2006, שירז וקברנה סוביניון 2008 מסדרת הר אודם.

מיכאל אלפסי (בתמונה בשמאל עם אורחים מהמשלחת) מאמין כי שיתופי פעולה ומשלחות מחו"ל יקדמו את יינות הבוטיק הישראלים בעולם. "ביקורים אלו מגבירים את מודעות חובבי היין בעולם לאיכויות היין הישראלי,, הוא אומר. "כחלק ממערך היקבים בצפון הארץ, אנו נאמנים לעשייה ישראלית איכותית ורוצים לחשוף את תוצרתנו לעולם. אין כמו היין והחך לגשר על פערים בכל תחום ובכל מקום על פני הגלובוס. משלחת מקצועית זו תספר את סיפורנו לעם האיטלקי, ועל פי התרשמותם המסר חיובי ביותר, ויתרום לנו מאוד". 

היקבים בהם תבקר המשלחת מוזמנים לשלוח לאכול ושאטו דיווחים ותמונות.


צילומים: חמד אלמקת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר