הבד"צ למען התעשייה עם מודל חדש של כשרות חכמה

המודל כולל אימוץ טכנולוגיות מתקדמות, ובהן מערכת חכמה השולטת על משגיחי הכשרות של הבד"צ בכל העולם, ותכנון יעיל של סדרי העבודה במפעלים

ועד הכשרות של בד"צ העדה החרדית קיים כנס כשרות ראשון לראשי המשק והתעשייה בישראל, והציג בו לראשונה נתונים מקצועיים על ענף הכשרות ואימוץ טכנולוגיות מתקדמות בשירות הכשרות.
הכנס התקיים באולם "הרמוניה בגן" שבצומת כנות, והתאספו בו זה לצד זה רבני העדה החרדית, ראשי ועד הכשרות המוביל במגזר החרדי, ראשי איגוד התעשיינים ובכירי המשק והכלכלה, וכן מאות משגיחים ומומחי הכשרות של העדה החרדית.

מנכ"ל ועד הכשרות, הרב גבריאל פפנהים, הציג בכנס מודל כלכלי חדש הכולל  אימוץ טכנולוגיות מתקדמות ובהן מערכת חכמה השולטת על משגיחי הכשרות של הבד"צ בכל העולם, ותכנון יעיל של סדרי העבודה במפעלים.

לדברי פפנהיים, שילוב פתרונות חכמים בפסי הייצור של תעשיית המזון יחסוך בכוח אדם ליד פס הייצור, יגביר במקביל את תפוקות הייצור, ויגרום לתחרות בין החברות; כך שבסופו של דבר הצרכן יוכל ליהנות ממוצר כשר למהדרין איכותי, ובמחיר זול משמעותית ממחירו כיום.

אנשי הכשרות של העדה החרדית השקיעו משאבים רבים על מנת שהתוכנה החדשה תעמוד בדרישות האבטחה הגבוהות ביותר שקיימות בשוק, כדי להבטיח לתעשיינים שמירת סודיות מקסימאית.

כבר החל מהתקופה הקרובה יוכל כל תעשיין החפץ בכשרות מהודרת, לשלוח את מפרט הפיתוח של המוצר לעדה החרדית, והתוכנה הממוחשבת תנפיק דוח מפורט על תנאי העמידה בכשרות של הרכיבים השונים, תוך ציון המפעלים המייצרים אותם ברחבי העולם.

 "אין ספק כי פיתוח חדשני זה יחסוך זמן רב בפיתוח המוצר ומשאבים כספיים ואנושיים בחיפוש אחר חומרי גלם", אומר פפנהיים. "אנחנו מעמידים את הניסיון המקצועי הרב שרכשנו במשך שנים רבות לטובת התעשייה, ונעמוד לימין התעשיינים בתקופת המיתון ונעמול יחדיו כדי לשמור על הרווחיות ועל האיכות של השוק בישראל".

ועד הכשרות של העדה החרדית שכינס את המפגש, הביע הערכה רבה לתעשיית המזון על שיתוף פעולה מוצלח בשנת השמיטה, שאתגרה את תעשיית המזון בבואה לשמר את פלח השוק של המגזר החרדי.

המגזר החרדי המהווה כיום כ-12% מהאוכלוסייה בישראל, מהווה נתח שוק חשוב, אשר החברות הגדולות במשק משקיעות בו ופונות אליו בתקציבי שיווק ופרסום ייעודיים, ובפיתוח מוצרים כשרים למהדרין.
מערכת היחסים המורכבת שבין התעשייה והמגזר מושתתת על מוטיב הכשרות המשמש כערך עליון בפניה למגזר החרדי.

בני גל, יו"ר פרסום גל-אורן המתמחה בפרסום במגזר החרדי, הרצה בפני התעשיינים על ערכי המותג של העדה החרדית, והסביר את מערכת השיקולים הנוספת שנמצאת בסעיף הערכים, כערכי החינוך והשבת הנכנסים אף הם בתוך השיקולים למתן כשרות.

ראשי התעשייה ציינו את המקצועיות הרבה של אנשי העדה החרדית, וסיפרו על הסיוע הרב שהם מקבלים מאנשי הבד"צ כבר בשלב פיתוח המוצרים, כשהם נעזרים בניסיון הרב שנצבר אצל אנשי הבד"צ על רכיבים שונים המיוצרים ברחבי העולם, ומקבלים מידע מקצועי וזמין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר